שאלה בקשר לפקעות...
לפני שנה בערך נכנסתי לקראוון והבחור שעבר משם אמר לי "תראה - יש פה מלא עציצים עם 'סתם אדמה' אל תעשה כלום - באביב יצמח משם משהו" מתברר שהבנדם היה פריק לא נורמאלי ופתאום צצים לי פרחים נפלאים ממקומות שלא שיערתי בכלל (וכמעט זרקתי כי אני טמבל - מה עושים עם אדניה יבשה וריקה?) אז השאלה - מה אני צריך לעשות עכשיו? לתת להם להתיבש ולנבול עד העונה הבאה? או כבר עכשיו לחתוך את העלים? אני לא מבין בצמחים אז אין לי שמות של פרחים. אבל לפחות אני יודע שהוא היה פריק של פקעות וקקטוסים.
לפני שנה בערך נכנסתי לקראוון והבחור שעבר משם אמר לי "תראה - יש פה מלא עציצים עם 'סתם אדמה' אל תעשה כלום - באביב יצמח משם משהו" מתברר שהבנדם היה פריק לא נורמאלי ופתאום צצים לי פרחים נפלאים ממקומות שלא שיערתי בכלל (וכמעט זרקתי כי אני טמבל - מה עושים עם אדניה יבשה וריקה?) אז השאלה - מה אני צריך לעשות עכשיו? לתת להם להתיבש ולנבול עד העונה הבאה? או כבר עכשיו לחתוך את העלים? אני לא מבין בצמחים אז אין לי שמות של פרחים. אבל לפחות אני יודע שהוא היה פריק של פקעות וקקטוסים.