שאלה בקשר לפקעות...

  • פותח הנושא YLEE
  • פורסם בתאריך

YLEE

New member
שאלה בקשר לפקעות...

לפני שנה בערך נכנסתי לקראוון והבחור שעבר משם אמר לי "תראה - יש פה מלא עציצים עם 'סתם אדמה' אל תעשה כלום - באביב יצמח משם משהו" מתברר שהבנדם היה פריק לא נורמאלי ופתאום צצים לי פרחים נפלאים ממקומות שלא שיערתי בכלל (וכמעט זרקתי כי אני טמבל - מה עושים עם אדניה יבשה וריקה?) אז השאלה - מה אני צריך לעשות עכשיו? לתת להם להתיבש ולנבול עד העונה הבאה? או כבר עכשיו לחתוך את העלים? אני לא מבין בצמחים אז אין לי שמות של פרחים. אבל לפחות אני יודע שהוא היה פריק של פקעות וקקטוסים.
 

YLEE

New member
אז רגע! להעלב? ההודעה הגיעה לדף

השני. מה עושים? חותכים את הענפים ? או שמשאירים אותם לנבול עד העונה הבאה? או משהו אחר?
 

stallin

New member
לא צריך להעלב...

להמתין לנבילה של הפרחים, ואז להפסיק להשקות. לחכות שהעלים יצהיבו לחלוטין, ורק אז לסלק אותם. אם אתה רוצה להשתמש באדניות במשך הקיץ, עדיף להוציא את הפקעות ולשמור במקום קריר ויבש. אם לא, אפשר להשאיר אותן באדניות, עד הסתיו הבא (ישנן פקעות שלא מפריעה להן השקיה בקיץ, אבל כיון שלא ציינת שמות, עדיף להחמיר).
 
למעלה