כמה סיבות......שאלה בקשר למהירויות רכבות
אם נניח תקנה רכבת ישראל רכבת מהירה מחו"ל (נניח 300 קמ"ש) האם יהיה ניתן להפעיל אותה במהירות זו גם בארץ? מה הסיבות אם לא?
עוד סיבה - בטיחותכמה סיבות......
(אני בטוח שחן מלינג יוכל לפרט יותר) התשובה הכללית היא לא, אבל כעקרון ניתן.. 1) המסילות בארץ לא בנויות לעבוד במהיריות כאלו, ואם הן יצליחו לספוג מהירויות כאלו, התחזוקה שלהם תהיה יקרה מאוד. 2) בר"י אין הרבה רכבות מהירות (הרבה הכוונה היא שהרוב הן בין עירוניות או פרבריות ולא מהירות), ובוא נניח שהרכבת תעשה את קו חיפה-ת"א, עם עצירה בכל התחנות, היא לא תספיק להגיע להמהירות המקסימליות, ולכן הדבר אינו כדאי. אני מניח שיש עוד סיבות, אבל אני מניח שחן יוכל לתת לך תשובה מספקת.
הלוואי שהיינו מדינה כזו גדולה, שהיהשאלה בקשר למהירויות רכבות
אם נניח תקנה רכבת ישראל רכבת מהירה מחו"ל (נניח 300 קמ"ש) האם יהיה ניתן להפעיל אותה במהירות זו גם בארץ? מה הסיבות אם לא?
הלוואי שיהיה אפשר להגיעהלוואי שהיינו מדינה כזו גדולה, שהיה
אפשר להפעיל רכבת במהירות של 300 קמ"ש בין תחנה לתחנה ליותר משתי דקות.
הקו לאילת.......הלוואי שיהיה אפשר להגיע
למהירויות שכאלו בקו לאילת. זה יהיה תענוג!
סיבות שונות ומוצדקות לדעתיהקו לאילת.......
נמצא בתחתית רשימת הדחיפויות מסיבות שונות....
אבל אם יהיה רכבת לאילת, יותר אנשיםסיבות שונות ומוצדקות לדעתי
כמות הנוסעים לאילת וממנה לדעתי לא מצדיק את עלויות הקמת הקו הזה
הקו לאילת בעדיפות לאומית גבוהה !! -הקו לאילת.......
נמצא בתחתית רשימת הדחיפויות מסיבות שונות....
אתה בטוח, אבייתר?הקו לאילת בעדיפות לאומית גבוהה !! -
הקו הזה נידון במשרד התחבורה לעיתים מזומנות ומטרתו העיקרית: רכבות משא !!! כל עניין רכבות הנוסעים זניח בקו זה. אין שום קו רכבת נוסעים רווחי במדינת ישראל כיום. כל קווי הנוסעים מפסידים כסף כולל קו נהריה - באר-שבע.
מנמל אילת מגיעות כל המכוניותאתה בטוח, אבייתר?
ואם כן, זה עדיין עדיף מלהשקיע בתחבורה ממונעת על אספלט (ציבורית ופרטית). לטווח הארוך, התחבורה המסילתית רווחית וכדאית יותר. לא סתם כל אירופה מרושתת במסילות.
חוץ מזה תיבנה השלוחה סדום - אילתמנמל אילת מגיעות כל המכוניות
היפניות. מה שעושות 40 משאיות, תעשה רכבת משא אחת. נמל עקבה + נמל אילת הם הרווח התפעולי של הקו.
בכל העולם קווי הנוסעים מפסידים כסףהקו לאילת בעדיפות לאומית גבוהה !! -
הקו הזה נידון במשרד התחבורה לעיתים מזומנות ומטרתו העיקרית: רכבות משא !!! כל עניין רכבות הנוסעים זניח בקו זה. אין שום קו רכבת נוסעים רווחי במדינת ישראל כיום. כל קווי הנוסעים מפסידים כסף כולל קו נהריה - באר-שבע.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.