שאלה בקשר לכפתורים

blueman1

New member
שאלה בקשר לכפתורים

אם יש לי כפתור, אני רוצה שפעם אחת שאני לוחץ עליו הוא מראה תיבת טקסט כולשהיא ואחרי זה אני ילחץ עליו שוב אז הוא יעלים את התיבת טקסט הזאתי ניסיתי לעשות את הקוד הבא Private Sub Command5_Click() Dim a As Integer a = 1 If a = 1 Then Text1.Visible = False a = 0 End If If a = 0 Then Text1.Visible = True a = 1 End If End Sub אבל זה לא עובד לי מישהוא יודע מה לא בסדר???
 

MaD-d0g

New member
לא ככה..

תעשה
Private Sub Command5_Click() Text1.Visible = NOT Text1.Visible End Sub​
 

blueman1

New member
שאלה בקשר לתפריטים

אני יודע שיש איזה פקודה אני רק לא זוכר מהי. לעשות כשאני לוחץ על המקש הימיני בעכבר אז יצא לי תפריט???
 

ברנדל

New member
חוץ מזה

שאת לא יכולה לקבוע את הערך של משתנה בתחילת הפונקציה ולצפות שכל פעם שתכנסי הוא יהיה ערך אחר, שכן הוא הערך שאת קובעת בהתחלה (1). אם את רוצה שהערך ישמור על עצמו בין כניסה לכניסה , קבעי את המשתנה למשתנה סטטי (ואז הוא תמיד 0 בהתחלה, אך משתנה מכניסה לכניסה)
 
למעלה