שאלה בקשר לכפתורים
אם יש לי כפתור, אני רוצה שפעם אחת שאני לוחץ עליו הוא מראה תיבת טקסט כולשהיא ואחרי זה אני ילחץ עליו שוב אז הוא יעלים את התיבת טקסט הזאתי ניסיתי לעשות את הקוד הבא Private Sub Command5_Click() Dim a As Integer a = 1 If a = 1 Then Text1.Visible = False a = 0 End If If a = 0 Then Text1.Visible = True a = 1 End If End Sub אבל זה לא עובד לי מישהוא יודע מה לא בסדר???
אם יש לי כפתור, אני רוצה שפעם אחת שאני לוחץ עליו הוא מראה תיבת טקסט כולשהיא ואחרי זה אני ילחץ עליו שוב אז הוא יעלים את התיבת טקסט הזאתי ניסיתי לעשות את הקוד הבא Private Sub Command5_Click() Dim a As Integer a = 1 If a = 1 Then Text1.Visible = False a = 0 End If If a = 0 Then Text1.Visible = True a = 1 End If End Sub אבל זה לא עובד לי מישהוא יודע מה לא בסדר???