שאלה בקשר לייגר

שאלה בקשר לייגר

כמה יעלה לי בקבוק של ייגר באחת מחנויות הליקר, ואם מישהו יודע כמה הוא יעלה לי בדיוטי-פרי או כמה זול יותר הוא יהיה סביר להניח?
 
מחירים...

בארץ : 150 +- ל750 ml בדיוטי: 25$ לליטר בעקרון עדיף לקנות משקאות שהפרש המחיר שלהם גדול יותר בדיוטי לדוגמאת אפטר שוק וויסקי שלפעמים ההפרש מגיע בכמאה שקל ומעלה
 

amircn1

New member
ולפעמים יש מבצעים בדיוטי פרי...

כדי לברר לפני היציאה או להתעדכן שם !! לנוחיותך, הוספתי קישור לאתר ...
 

charlie85

New member
ייגר רק בדיוטיפרי!!!

בדיוק הבאתי ייגר מהדיוטיפרי עלה 190 ש"ח ל- 1.75 ליטר שזה מחיר מטורף!!! זאת מהדורה מיוחדת עם בקבוק ענק ויפה מזכוכית.... מומלץ! פה בארץ עולה ליטר 180 ש"ח, ז"א 18 שקל ל- 100 מל', ז"א בקבוק כזה בארץ יעלה 315 ש"ח, ז"א ש...זה כדאי... תהנה.
 

D r a m b u i e

New member
יש מבצע

בסופר דרינק רמה"ש, 120 ש"ח לבקבוק ליטר. מחיר טוב לארץ לדעתי.
 
למעלה