שאלה בקשר לוור3

OfirD1

New member
שאלה בקשר לוור3

אבדתי את הדיסק שלי
ואני לא מצליח להפעיל את המשחק עכשיו... מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד קראק?
 
למעלה