שאלה בקשר להזמנות

danashemer

New member
שאלה בקשר להזמנות

היי בננות..לא כ"כ הבנתי איך הולך הקטע הזה עם ההזמנות.. ראינו באתר "מתחתנים" פורמט של הזמנה שאנחנו אוהבים (עם הרבה הרבה תמונות קטנות כאלה שלנו בצד אחד ובצד שני את כל הפרטים על החתונה עצמה).(אנחנו לא רוצים בהכרח ללכת לחברה הזו). עכשיו מה עושים? הולכים לבית דפוס עם הפורמט הזה והם יושבים יחד איתנו לעצב לנו משהו כזה או שאנחנו צריכים לשבת בבית, להכין את ההזמנה לבד והם רק מדפיסים? כי זה קצת בעייתי לעשות את זה לבד לבד לבד כי לא בטוח שנשים את התמונות ישרות בדיוק בדיוק ואנחנו לא בטוחים מהו הגודל הסטנדרטי . כלומר איך זה ייראה, שילובי צבעים , מה יהיה כתוב ואיפה אנחנו יודעים- השאלה היא אן אנחנו גם עושים את זה בפועל והם רק מדפיסים? איך זה הולך? אני יודעת שיש מעצבים שמשלמים להם כסף והם ממש מעצבים הכל, אבל בהנחה שיש לנו מוצר ואנחנו רוצי מועתק כזה עם התמונות שלנו- איך זה הולך?
 

שיר 2 3

New member
מה שאת מחפשת הוא בעייתי

מבחינה חוקית זה נקרא "גניבת זכויות יוצרים" אם ראית משהו שאהבת ואת רוצה להשתמש בזה את צריכה לבקש רשות מהמעצב שעיצב את ההזמנה שאת רוצה להשתמש בה זה השלב הראשון בהנחה שתקבלי את האישור ותלכי לבית דפוס או למעצב עדיין יגבו ממך כסף עבור עיצוב כי מדובר פה על זמן עבודה בהתאמת ההזמנה לפי הבקשה שלך מה שאת כן יכולה לעשות זה לקחת את התמונה שאהבת למעצב בבית הדפוס או למעצב גרפי על מנת שתשמש אותך לכיוון ושיעשו לך משהו דומה למה שאהבת או באותו סיגנון בכל מקרה ברגע שאין לך קובץ מוכן להדפסה את לא יכולה להימנע מלשלם עבור העיצוב אלא אם כן תעצבי את הכל לבד או שמישהו אחר יעשה את זה בשבילך בחינם בהצלחה
 

danashemer

New member
אבל זו ממש הזמנה סטנדרטית

פשוט תמונות שלנו מסודרות לאורך ההזמנה, ממש לא משה שמצריך עיצוב מיוחד ראיתי הרבה כאלה בעבר ועכשיו כשחיפשנו משהו לעצמינו זה רק הזכי לי דברים דומים שראיתי בעבר.. כמה אמור לעלות כל הסיפור הזה של ללכת למעצב שבסה"כ יארגן את ההזמנה לתמונות שלנו ואת הכיתוב שיהיה רלוונטי לנו? יש לך מושג?
 

lalimotek

New member
אז רגע...

אם יש לי רעיון מקורי, יש מישהי שמציירת לנו את הציורים שאנו רוצים על ההזמנה, אני יכולה ללכת לכל בית דפוס והם עושים את שאר העבודה?
 

danashemer

New member
זה מה שהיא אמרה

שצריך ךשךם על זה כסף, לשבת עם המעצב בבית דפוס, זה לא חלק משירותי ההדפסה. אם יש כבר ציור מוכן ב-100% אתם רק צריכים להדפיס אבל לתיקונים והתאמות וכאלה, זה כבר כן בתוספת תשלום..
 
למעלה