שאלה בקשר לברכיים

Jack Bauer

New member
שאלה בקשר לברכיים

במסגרת שרותי הצבאי בחודשים האחרונים יצא לי הרבה פעמים לסחוב משקלים ולרוץ איתם ללהרבה זמן..עכשיו שחזרתי לרוץ בצורה רגילה בבית..ולרב בהליכונים בחדר כושר התחלתי להרגיש כאילו הברך השמאלית שלי עושה לי קנאקים כאלה...כאילו משהו קופץ שם..הלכי לרופא צבאי והוא בדק שאין לי מים ואין קרע במניסקוס (זה לא היה רופא מומחה) פשוט כתב שיש לי Left Knee Pain,אמר לי לנוח קמצ אבל עכשיו אני מתחיל להרגיש כאב חד יותר בהרבה וקנאקים יותר משמעותיים ברגל ימין ורגל שמאל די עבר לי,איכשהו ברגל ימין אני מרגיש שזה בהרבה יותר חזק,אני נח בינתיים מריצות,נחתי כבר שבוע אבל אני לא כל כך מרגיש שיפור..למישהו הייתה את הבעיה? או יש לכם עצות מה אולי לעשות? אני קובע היום תור לאורתופד אבל הבעיה שזה כנראה יקח הרבה זמן שהוא יקבל אותי (אורתופז אזרחי).
 
קודם, ברכות לפתיחת הפורום המעניין

הזה, נראה לי כי כל ספורטאי המדינה עוד יצטרפו לפורום, כי כידוע אלה הם הסובלים הגדולים ביותר...וכעת שאלה למנהל הפורום הייתי אצל אחד המומחים בתחום בקשר לברכיים "ד"ר חיימסקי" מירושלים, והוא המליץ לי על לקיחת תוסף מזון בשם "קוזמין" האבחנה הייתה חוסר גמישות וכיוצ"ב, מה דעתך על התוסף הזה????
 
נצל"ש על תוספי מזון

בענייני ברכיים דפוקות... גמלי גמלי... מה אומר אתה על - מגה גלופלקס.. האם באמת שווה ? וגם... עכשיו יש משהו אחר בקופ"ח תחליף למגה הזו... האם תוכל להמליץ על התחליף באותה מידה ? תודה
 
גלוקוזאמין וכונדורואיטין

קיים מגוון רב של תוצרים בשוק על בסיס גלוקוזאמין וכונדרואיטין. ככלל אלו לא תרופות אלא תוספי מזון. אין כל הוכחה לגבי הצמחת סחוס. לתוספי מזון אלו יש השפעה מסויימת בהורדת כאבי פרקים וייתכן גם האטה כלשהי בנסיגת הסחוס בשימוש לטווח ארוך.
 
כאבי ברכיים

ייתכן שיש בעיית מניסקוס, ייתכנו גם סיבות אחרות. בשלב הזה בד"כ אם הכאב מתמיד לאורך זמן מבצעים ברור יותר מעמיק כולל בדיקת מומחה, צילומי רנטגן והדמיה נוספת במידת הצורך.
 
למעלה