שאלה בקשר לאקסטרני

garsia

New member
שאלה בקשר לאקסטרני

האם האוניברסיטה רואה בעין לא יפה בגרות אקסטרנית? האם יש בעייה בעתודה עם בגרות אקסטרנית? תודה רבה!
 

kripton

New member
אין בעיה

כל עוד תהיה לך תעודת בגרות יפה עד למועד ההרשמה הסופי.
 

T a u r u s

New member
הן אוניברסיטה והן עתודה

רואות בעין יפה ציונים טובים, והציונים בבגרות אקסטרנית שווים בערכם לציונים האינטרניים. מקסימום יחקרו אותך בקינן-שפי על הקטע שלמדת לבד.. לא במסגרת רגילה...
 
למעלה