שאלה בקשר לאימונים כשמתאמנים יותר מידי בריצה אז יש סיכון לקבל שברי מאמץ וזה ידוע. השאלה שלי היא אם גם מי שמתאמן בחדר כושר יותר מידי על כוח אז יש לו סיכון מסויים בדומה לשברי מאמץ בריצה או שהסיכון היחידי הוא שרירים תפוסים וכואבים?