שאלה בקשר לאימונים

liransa

New member
שאלה בקשר לאימונים

כשמתאמנים יותר מידי בריצה אז יש סיכון לקבל שברי מאמץ וזה ידוע. השאלה שלי היא אם גם מי שמתאמן בחדר כושר יותר מידי על כוח אז יש לו סיכון מסויים בדומה לשברי מאמץ בריצה או שהסיכון היחידי הוא שרירים תפוסים וכואבים?
 

מלשב 669

New member
יש בהחלט

יש סיכון לדלקות, ועוד כל מיני דברים שאין לי מושג. אל תגזים בעבודה גם בחדר כושר.
 
למעלה