שאלה בקשר לאחי

linuxius

New member
שאלה בקשר לאחי

אחי שוטר שמשרת בשירות חובה עכשיו כבר שנה וחצי . הוא רוצה ליסוע לבקר את דוד שלנו בארה"ב עוד כמה חודשים לתקופה של שבוע וחצי . האם יש אפשרות במהלך הצבא להוציא גרין כארד? האם שלילה של הבקשה תימנע ממנו לבקש שוב בום השירות הצבאי שלו?
 

luckydude

Active member
את מתכוונת ויזת תיירים, לא גרין כרד

כן, בטח שהוא יכול להוציא ויזה ואפילו יש לו סיכוי טוב לקבל כי הוא בצבא ולכן חייב לחזור לישראל.
 

doronf65

New member
מנהל
קראי במאמרים לגבי ויזת תייר

ויש שם אפילו הסבר על חיילים, עם הוראות מה כדאי לעשות.
 
למעלה