שאלה בקשר לאחי אחי שוטר שמשרת בשירות חובה עכשיו כבר שנה וחצי . הוא רוצה ליסוע לבקר את דוד שלנו בארה"ב עוד כמה חודשים לתקופה של שבוע וחצי . האם יש אפשרות במהלך הצבא להוציא גרין כארד? האם שלילה של הבקשה תימנע ממנו לבקש שוב בום השירות הצבאי שלו?