שאלה בפרל

yair24

Member
שאלה בפרל

איך אני כותב לתוך קובץ שפתחתי וההנדל שלו נקרא <INFO> יאיר
 

galh

New member
כתיבה לקובץ בפרל

אם אתה מעוניין ללמוד Perl ברצינות, אני ממליץ שתרכוש את הספר Programming Perl by Larry Wall של הוצאת O´reilly. אני לא יודע עם איזו מערכת הפעלה אתה עובד, אבל ב- Unix אתה ניגש לעזרה ע"י man perl ושם תקבל את מילות המפתח לחיפוש הנושאים בתוך Perl. ב- Windows אמור להיות קובץ HTML. לגבי השאלה, אם זה קובץ טקסט פשוט, ניתן להשתמש בפקודת print.
open(INFO, ">myfile.txt") or die $!; print INFO "first line"; close(INFO);​
 

philips

New member
PERL

ניתן ללמוד PERL בצורה מצויינת גם בחומר שנמצא באינטרנט - ספרים שלמים ללא צורך בקנייה.... מצד שני..... מדוע ללמוד PERL בימינו...? יש מספיק אלטרנטיבות אחרות טובות יותר...
 

galh

New member
ללמוד Perl

נכון, ניתן למצוא המון חומר באינטרנט באופן חופשי, אבל למרות זאת ספר נותן לך מספר יתרונות לדעתי. הכותבים והעורכים של הספר מקצועיים יותר וכתוצאה מכך הכיתוב, העריכה והדוגמאות הרבה יותר טובים. העריכה השניה או השלישית של הספר מקיפה את העדכונים ואת הערות המשתמשים. אי אפשר להתכרבל במיטה עם המסך.
לגבי למה ללמוד Perl. מאחר וזאת שפה ותיקה ואמינה מספר הבאגים קטן יותר (ברמה של השפה ולא של התוכנית שאתה כותב). יש המון תיעוד, דוגמאות, תמיכה וספריות עזר. ניתן להשתמש בה באתרי אינטרנט חופשיים שלא תמיד נותנים לך גישה לטכנולוגיות חדשות. למיטב זכרוני, בסיס הנתונים Oracle מכיל גרסא (אומנם ישנה) של Perl לצורך כתיבה תוכניות.
 

philips

New member
נכון אבל.

אוקיי..תשובה מצויינת ואני בהחלט מסכים לגבי יתרונות שימוש באתרים ישנים ולגבי איכות הספרים אבל: 1. באינטרנט ניתן למצוא גירסאות אלקטרוניות של ספרים בדיוק כפי שהם בחוץ ובחינם.... בדבר פרטים בקשו LINK ותקבלו.... 2. אתה מדבר על PERL כעל משהו נהדר עם הפנים להווה/עבר... היום כדאי ללמוד לעתיד , וללכת בכיון של SERVELT של JAVA או תוכניות IIS או ספריות מותאמות לנושא..... 3. זכרונך אינו מטעה אותך לגבי ORACLE , למרות שנראה לי ממבט ראשוני אחרי שסקרתי את 9I שהדבר אינו בנמצא שם..... בכל מקרה.... גם אם יש כרגע...זה לא יחזיק עוד הרבה... אם ספק האתר חינם שלך באינטרנט מקבל רק PERL....עבור לספק אחר... ברשותי רשימות של כאלו עם ASP,ASP.NET´SERVLET,JSP, ועוד ועוד ועד
 
למעלה