שאלה בעניין מיחזור
שלום, אנו זוג + 3 מעוניינים למחזר משכנתא של 830 א', שנלקחה לפני מספר שנים. בדקנו וזה אכן כדאי למרות הקנס. שווי הדירה לפי הערכת השמאי: 1.4 מ'. הכנסה חודשית כ 16 א'. ההצעה שקיבלנו ממזרחי: 250 15 2.15 100 20 2.65 50 9 1.8 100 - משתנה כל 5 250 25 פריים - 0.95 80 בהלוואת בלון ל 4 שנים אשמח לשמוע את דעתכם
שלום, אנו זוג + 3 מעוניינים למחזר משכנתא של 830 א', שנלקחה לפני מספר שנים. בדקנו וזה אכן כדאי למרות הקנס. שווי הדירה לפי הערכת השמאי: 1.4 מ'. הכנסה חודשית כ 16 א'. ההצעה שקיבלנו ממזרחי: 250 15 2.15 100 20 2.65 50 9 1.8 100 - משתנה כל 5 250 25 פריים - 0.95 80 בהלוואת בלון ל 4 שנים אשמח לשמוע את דעתכם