שאלה בעניין מיחזור

נירית71

New member
שאלה בעניין מיחזור

שלום, אנו זוג + 3 מעוניינים למחזר משכנתא של 830 א', שנלקחה לפני מספר שנים. בדקנו וזה אכן כדאי למרות הקנס. שווי הדירה לפי הערכת השמאי: 1.4 מ'. הכנסה חודשית כ 16 א'. ההצעה שקיבלנו ממזרחי: 250 15 2.15 100 20 2.65 50 9 1.8 100 - משתנה כל 5 250 25 פריים - 0.95 80 בהלוואת בלון ל 4 שנים אשמח לשמוע את דעתכם
 
דעתי

1. ההחזר המייצג של 830 א' ל-20 שנה הוא משהו כמו 5,700 ש"ח לחודש כולל ביטוח. במשכנתא הזו להבנתי יהיה מעט יותר גבוה בשל העובדה שהיא מעט קצרה יותר. מצד שני כשתסלקו את הבלון זה יירד בכ-10%. בכל אופן אפשר לחיות עם משכנתא כזו על הכנסה כמו שלכם, אבל זה בהחלט הולך להלחיץ את איכות החיים שלכם לדעתי. תחליטו מהו ההחזר החודשי המקסימלי בו תרגישו נח, ונתכנן מחדש קצת את המסלולים. 2. קיבלתם ריביות מעולות. התמהיל עצמו מאוזן מבחינת החלוקה (אם כי הייתי מגדיל את הפריים ל-350 א' על חשבון הקבועה בהנחה שהייתה ל-20 שנה ולא ל-25 שנה).
 

ab1729

New member
אמממ

1. הייתי מוותר על הקבועה הצמודה 2. בתמורה, הייתי מקצר את הפריים ל20 שנה 3. הייתי בודק אופציה לקחת קבועה צמודה ב"קרן שווה"
 
למעלה