שאלה בנושא Wi-Fi?

שאלה בנושא Wi-Fi?

במחשב הנייד שלי יש Wi-Fi מובנה ואני עומד לרכוש מחשב כף יד. האם ב 1940 אוכל לעבוד עם Wi-Fi בלי צורך לרכוש/להתקין תוספות? והאם האפשרות הזאת שווה וכדאית או שהיא נחמדה אבל איטית להחריד ואף מעצבנת? תודה על העזרה.
 
שאלה נוספת...

המחיר שמצאתי בארץ ל 1940 הוא 2048 ש"ח כולל מע"מ, משלוח ועברית מלאה ב - 12 תשלומים שווים ללא ריבית והצמדה. האם עדיין שווה להביא מחו"ל במשלוח לארץ ולשלם מע"מ וכו' ולרכוש עברית בנפרד. האם יצא שכרו בהפסדו? ברור לי שאם מישהו יכול להביא לי את המכשיר זה משתלם אבל בשלב הזה אין לי ולכן נותרה רק האופציה של "יבוא אישי" באמצעות האינטרנט ומשלוח לישראל. האם יש למישהו ניסיון ביבוא של מחשב כף יד מארה"ב ויכול לייעץ לי. תודה על העזרה.
 

ron20

New member
דני שלום ../images/Emo26.gif,

תוכל לעבוד עם ה 1940 ב WIFI אך זה יהיה מסורבל ויקר, שכן הוא אינו תומך Wifi באופן מובנה (רק Bloutooth). יהיה צורך לרכוש כרטיס SD-WIFI לא זול, מסורבל, ובמדה והנך זקוק לו באופן קבוע הוא יקשה עליך את החיים שכן יחיב הוצאת כרטיס הזכרון לפינוי חריץ ההרחבה. במידה ויש (ויהיו לך בשלב מסוים) תוכנות על כרטיס הזיכרון זה ממש לא יהיה נח. לדעתי שווה לך לפזול לכיוון ה dell X3i שאמור להיות בטווח המחירים של ה 1940 וכולל Wifi (אך ללא BT). במידה ותקציבך גמיש יותר יש את ה iPAQ4150 שכולל WIFI+BT. לגבי שאלתך האם האפשרות שווה או כדאית - התשובה היא חד משמעית כן. כרגע, מרגע שיצרת את הקשר - החיים ללא חוטים נוחים מאד ולא, הם לא איטיים להחריד (אולי שמעת שמועות על IR ...) ואם אתה משום מה "נעול" על ה 1940 - יהיה לך זול ונח יותר לרכוש מתאם Bluetooth ללפטופ מאשר WIFI ל PAD (גם אפשרות)
 
למעלה