שאלה בנושא שמנים

ת ל י ל ה

New member
שאלה בנושא שמנים

עקב חוסר פיריון יעצו לי לטבול באמבט רוזמין, הדבר גרם לי למעין כויות על חצי גוף, באופן כמעט סימטרי,בצד ימין של הגוף (כ 15 טיפות לאמבט), האם יש מי שמכיר את הבעיה ויכול ליעץ מה לעשות?
 

ebony

New member
אוקי דבר ראשון....

אסור לעשות דברים כאלה ללא התייעצות עם נטורופת או לפחות ארומטרפיסט. יש אפשרות שהשמן הארומטי הוא מאיכות ירודה . ישנה גם האפשרות שאת אלרגית לרוזמרין. ו15 טיפות באמבטיה זה הרבה מאוד. מעבר לזה יש להוסיף לשמן ארומטי באמבטיה כף שמן נשא כמו שקדים.
 

saritsh

New member
זו בדיוק הבעיה עם חוסר ידע, חבל שאת

צריכה לשאת בתוצאות של חוסר אחריות של מוכר/ת ומזל שהנזק לא גדול יותר. זו יכולה להיות אלרגיה, או ממש כוויה. לצערי רווחת הדעה שחומרים טבעיים לא יכולים להזיק ולא צריך ייעוץ מקצועי בכדי להשתמש בהם והם נמכרים לכל המתעניין תחת כל עץ רענן ללא פיקוח. נכון לכרגע תמרחי ויטמין E על מקום הפגיעה. את יכולה לקנות כמוסות בבית טבע ולמרוח את תכולתן הנוזלית , או לפנות למטפל/ת ארומתרפיה ולקנות מהם שמן טהור של ויטמין E . וחוץ מזה אמבטיות של רוזמרין לא עוזרות לפריון. כדאי שתפני למטפל/ת מוסמכים לקבל יעוץ לכל הנושאים ביחד. אם את מאזור חיפה אני יכולה להפנות אותך למתמחה בנושא, שלחי לי מסר. להשכלה כללית באמבטיה לאדם מבוגר, לא יותר מ 2-3 טיפות של שמן אתרי טהור איכותי ובכל מקרה כדאי להריח לפני זה, אם אתם דוחים את הריח פשוט אל תשתמשו בשום צורה. הגוף אומר את שלו. בריאות
 
למעלה