שאלה בנושא העדפת צבעים

אמאדו2

New member
שאלה בנושא העדפת צבעים

שלום לכם, אורחת חדשה בפורום הזה, יש לי שאלה שאולי פה אמצע לה מענה. אני אם לתאומים בנים בני שנתיים ו-3 חודשים. בריאים נמרצים ובסה"כ טפו טפו הכל בסדר. יש רק עניין אחד מיוחד, אחד הבנים מעדיף צבע ירק, בהכל!!! בבגדים, מוצצים,נעליים , ציור,בבבגדים של אחרים. בהתחלה זה היה ברמת העדפה, עכשיו זה כבר הפך להיות סוג של אובססיה, אם אין משהו ירוק או מתחרפן. שאלתי היא האם דבר כזה הוא רגיל? האם דורש התיחסות מיוחדת? האם יש לו משמעויות נוספות נסתרות מעיניי? אודה לכם על תשובתכם שבת שלום
 
בגיל הזה לא הייתי מתייחסת...

כן, לצבע יש משמעות (אולי חסר לו), אבל מה שאת מתארת הוא נטייה טבעית של ילדים. האם הוא אוכל גם מוצרים ירוקים? אולי הוא צריך יותר? (ברוקולי, מלפפון, קישוא וכו')
 

אמאדו2

New member
הוא ילד "ירוק" במהות

הוא דואג לסביבה, חשוב לו לזרוק לפח כל דבר, עד כדי כך שהוא אוסף זבל של אחרים, מגיל מאוד קטן. הוא אוהב פירות וירקות,הוא אוהב אוכל ירוק וגם אוכל אותו, כמו מלפפונים, שעועית, במיה ואפונה. השאלה האם זה סימן שחסר לו וצריך לתגבר את ה"ירוקים" בתפריט שלו? האם ההיצמדות לצבע ירוק משדרת צורך באנרגיה מסויימת שהוא זקוק לה וחסרה לו? האם אפשר "להשלים" באמצעים אחרים, האם בכלל צריך? מעניין מאוד כל העניין הזה, אני חייבת להודות. תודה על תשובתך
 
זה נשמע כמו ילד בריא

אישית, לא נראה לי סיבה לדאגה. אם בכל זאת את ממשיכה לדאוג והאינטואיציה שלך אומרת שמשהו לא בסדר, גשי לעשות בדיקות דם. בהצלחה.
 
מסר של "צימחונות"....

לדעתי המשפחה שלך צריכה לעבור ל"צימחונות" מגוונת .... שיאכל הרבה ירוק
 
הצבע הירוק

ירוק כמו כל צבע אחר כשהוא בהגזמה הוא יופיע כשלילי. זאת אומרת שחסר לילד אוויר וחופש. חשוב לתת לילד לשחק יותר בטבע, בסביבה שיש בה דשא ועצים, וגם לאפשר לו לשחק לבד (פשוט לשבת מרחוק ולהתבונן בו). ילדים יודעים מה נכון להם וחשוב מאוד שנקשיב לסימנים שהם משדרים. בהצלחה.
 
למעלה