שאלה בנושא הסבה לחשבונאות

שאלה בנושא הסבה לחשבונאות

שלום לכולם אני בוגרת תואר ראשון דו חוגי בביולוגיה והבטים התפתחותיים בחינוך באונ' תל אביב. בנוסף סיימתי תואר שני בייעוץ חינוכי בגיל הרך באוניברסיטת תל אביב. לאחר חמש שנות עבודה כגננת ויועצת חינוכית החלטתי לעשות הסבה למקצוע יותר ריווחי. בגיל 28 גם לא יהיו עוד הרבה הזדמנויות לשינויים אז.... נרשמתי ללימודי חשבונאות באוניברסיטת ת"א במסלול לבעלי תואר. סיום המסלול מקנה תעודה של השלמת חוג אחד במסגרת דו חוגית. יש לי מספר שאלות: האם לאחר סיום מוצלח של לימודים במסלול זה אוכל להתקבל להתמחות למרות קורות החיים המגוונים ולמרות שזה לא ממש תואר ראשון שלם (אבל כן סיום של חוג החשבונאות עם כל הקורסים)? האם בחיפוש הסטאז' יש משמעות לחוג השני? באיזה שלב אפשר להתחיל את הסטאז' או טרום סטאז'?(הלימודים במסלול זה הם של שנתיים+ שנת השלמה). תודה לכל מי שיענה...
 
אני אענה בקצרה:

1. שום בעיה 2. לא ממש 3. טרום סטאז- מתי שרוצים (זו פשוט עבודה)- הלימודים די עמוסים, אני (תואר ראשון, מסלול רגיל, כלכלה חשבונאות) בחרתי לא לעבוד.. סטאז' רק מרגע הזכאת לתואר (אפשר לפני אבל כרוך בפרוצדורה וגם לא ממש מקובל)- אפשר ומקובל לעשות את הסטאז' במקביל לשנת השלמה, רק קחי בחשבון שע"מ שהעבודה תחשב לסטאז' צריך לעמוד בכמות שעות שבועיות מינימלית (משמועות, אומרים שזה 35 ש' בשבוע), וצריך לבדוק כמה זה אפשרי אינדבידואלית לך בשילוב עם הלימודים.
 
תודה רבה

הרגעת אותי קצת. בשלב זה של החיים כל טעות בבחירה היא משמעותית..., לא רוצה לעשות עוד בחירה לא חכמה. כל טוב ותודה
 
בהחלט יכול לעזור

דווקא רקע כגננת ויועצת חינוכית יכול לעזור עם כל בעלי האגו המנופח למיניהם...
וברצינות - גם אני חושב שזה לא צריך לשנות לפירמות אבל את יכולה לבדוק את זה אצל אנשי משאבי אנוש במשרדים השונים או דרך יחידת ההכוון התעסוקתי באוניברסיטה. בהצלחה!
 
למעלה