יש אלוהים!
תשמע יש טעיות בגמרא ,ויש על זה כמה וכמה קונטרסים יפים של ירון ידען ב"דעת-אמת" ,אז אתה יכול לעיין באתר שלהם ולקרוא ,ואני זוכר כמה טעיות, א,שכתוב שנחש מתעבר 7 שנים,,,ב,שכדור הארץ ישר,,,ויש עוד המון שטויות רק הבעיה, שבעולם החרדי אין חופש ביטוי ואתה לא יכול להגיד את זה ,,, הגברים שם הם נורא אלימים ונורא מאמינים בקיצוניות, והם משמיעים את הזעקה ,"אוי" כשהם שומעים דברי אפיקורסות ברדיו החילוני,,,{לפעמים באוטובוס של אגד הם שומעים} הם גם מאוד אלימים כלפי מחלקי חוברות "דעת אמת", הם גם זורקים מישיבות בחור ששואל הרבה שאלות, בקיצור הם דיקטטורים מגעילים כלפי דעות ואמונות אחרות וכלפי מבקריהם, {לכן הם לא קוראים את העיתונות החילונית}