שאלה בנודע לקרונועי IC3

מצב
הנושא נעול.
שאלה בנודע לקרונועי IC3

שאלה בנודע לקרונועי IC3
אז ככה, בסיור של עמותת פסים לרמת"א, ראו בתוך קרון ה איסי3 לוח מידע (בדומה ללוח שמופיע בדאבל-דאק), מישהו יודע באיזה מספרי קרונות (שכבר בשימוש, או שיכנסו לשימוש בקרוב) יש כבר את הלוח הזה...
 
לוחות אלקטרוניים ב-IC3

שאלה בנודע לקרונועי IC3
אז ככה, בסיור של עמותת פסים לרמת"א, ראו בתוך קרון ה איסי3 לוח מידע (בדומה ללוח שמופיע בדאבל-דאק), מישהו יודע באיזה מספרי קרונות (שכבר בשימוש, או שיכנסו לשימוש בקרוב) יש כבר את הלוח הזה...
לוחות אלקטרוניים ב-IC3
לוחות מידע אלקטרוניים קיימים בכל מערכי הקרונועים מדגם IC3 של רכבת ישראל לפחות החל ממספר 11 ואילך, ואולי גם בישנים יותר, אם כי עוד לא בדקתי את הנושא לעומק. מה שלא ראינו במערך 36 אבל קיים במערכים שכבר פועלים זו תצוגה בחדרי הכניסה, מעל לדלתות הראשיות של הקרונות. מדוע לא משתמשים בהם כמו שמשתמשים כיום בתצגות (הפחות משוכללות!!) של רכבות הקומותיים? שאלה שרק לרכבת ישראל יש תשובה עליה (אם בכלל). בכל מקרה, מצורפת תמונה שמוכיחה שלמעשה כן נעשה בתצוגות שימוש לפעמים, אם כי אני בספק לגבי התועלת שבו... (דרך אגב, במציאות התצוגה הזאת לא היתה נייחת אלא נעה כל הזמן - יש לי סרטון MPEG להוכיח את זה...) הצוגה המוזרה נראתה בתוך מערך 13 בתאריך 24.02.2002 בעת נסיעה ברכבת האחרונה מנהריה דרומה באותו יום.
 
תצוגה ולא צוגה חן אחי היקר !

לוחות אלקטרוניים ב-IC3
לוחות מידע אלקטרוניים קיימים בכל מערכי הקרונועים מדגם IC3 של רכבת ישראל לפחות החל ממספר 11 ואילך, ואולי גם בישנים יותר, אם כי עוד לא בדקתי את הנושא לעומק. מה שלא ראינו במערך 36 אבל קיים במערכים שכבר פועלים זו תצוגה בחדרי הכניסה, מעל לדלתות הראשיות של הקרונות. מדוע לא משתמשים בהם כמו שמשתמשים כיום בתצגות (הפחות משוכללות!!) של רכבות הקומותיים? שאלה שרק לרכבת ישראל יש תשובה עליה (אם בכלל). בכל מקרה, מצורפת תמונה שמוכיחה שלמעשה כן נעשה בתצוגות שימוש לפעמים, אם כי אני בספק לגבי התועלת שבו... (דרך אגב, במציאות התצוגה הזאת לא היתה נייחת אלא נעה כל הזמן - יש לי סרטון MPEG להוכיח את זה...) הצוגה המוזרה נראתה בתוך מערך 13 בתאריך 24.02.2002 בעת נסיעה ברכבת האחרונה מנהריה דרומה באותו יום.
תצוגה ולא צוגה חן אחי היקר !
 
טעויות !

זו רק שגיאת כתיב , ד"ר , אל תהיה
במחמירים .
טעויות !
את חן אני אוהב כמו אח ואני רואה אותו כל שבועיים לפחות. הוא יודע שאם אתרגז עליו, אפרק אותו במס´אג´ הידוע שלי ! תשאל אותו מה עשיתי לרבנו המבוגר - כבוד הרב: פול קוטרל !!!
 
אבל חן... ../images/Emo186.gif

לוחות אלקטרוניים ב-IC3
לוחות מידע אלקטרוניים קיימים בכל מערכי הקרונועים מדגם IC3 של רכבת ישראל לפחות החל ממספר 11 ואילך, ואולי גם בישנים יותר, אם כי עוד לא בדקתי את הנושא לעומק. מה שלא ראינו במערך 36 אבל קיים במערכים שכבר פועלים זו תצוגה בחדרי הכניסה, מעל לדלתות הראשיות של הקרונות. מדוע לא משתמשים בהם כמו שמשתמשים כיום בתצגות (הפחות משוכללות!!) של רכבות הקומותיים? שאלה שרק לרכבת ישראל יש תשובה עליה (אם בכלל). בכל מקרה, מצורפת תמונה שמוכיחה שלמעשה כן נעשה בתצוגות שימוש לפעמים, אם כי אני בספק לגבי התועלת שבו... (דרך אגב, במציאות התצוגה הזאת לא היתה נייחת אלא נעה כל הזמן - יש לי סרטון MPEG להוכיח את זה...) הצוגה המוזרה נראתה בתוך מערך 13 בתאריך 24.02.2002 בעת נסיעה ברכבת האחרונה מנהריה דרומה באותו יום.
אבל חן...

בשנה האחרונה נסעתי המון באיסי3, ועוד לא ראיתי אף לוח תצוגה אחד פועל!
 

Shrud

New member
בקשר...

אבל חן...

בשנה האחרונה נסעתי המון באיסי3, ועוד לא ראיתי אף לוח תצוגה אחד פועל!
בקשר...
אני דווקא כן זוכר שנסעתי בIC3 מת"א ההגנה לפתח תקווה פעם והתצוגה עבדה, אך כמובן היא הייתה לא נכונה וכל הזמן הופיע על הצג שהתחנה הבאה היא... נתניה. מילא לטעות בתחנה אבל בתחנה שלא קשורה לאותו קו???
 

david80

New member
גם אני ראיתי את אותו תצוגה שחן ראה

לוחות אלקטרוניים ב-IC3
לוחות מידע אלקטרוניים קיימים בכל מערכי הקרונועים מדגם IC3 של רכבת ישראל לפחות החל ממספר 11 ואילך, ואולי גם בישנים יותר, אם כי עוד לא בדקתי את הנושא לעומק. מה שלא ראינו במערך 36 אבל קיים במערכים שכבר פועלים זו תצוגה בחדרי הכניסה, מעל לדלתות הראשיות של הקרונות. מדוע לא משתמשים בהם כמו שמשתמשים כיום בתצגות (הפחות משוכללות!!) של רכבות הקומותיים? שאלה שרק לרכבת ישראל יש תשובה עליה (אם בכלל). בכל מקרה, מצורפת תמונה שמוכיחה שלמעשה כן נעשה בתצוגות שימוש לפעמים, אם כי אני בספק לגבי התועלת שבו... (דרך אגב, במציאות התצוגה הזאת לא היתה נייחת אלא נעה כל הזמן - יש לי סרטון MPEG להוכיח את זה...) הצוגה המוזרה נראתה בתוך מערך 13 בתאריך 24.02.2002 בעת נסיעה ברכבת האחרונה מנהריה דרומה באותו יום.
גם אני ראיתי את אותו תצוגה שחן ראה
בic3, וייתכן אפילו באותו תאריך, אמנם נסעתי ברכבת שיוצאת מראש העין בשעה 06:21 ומגיע לאשדוד ב07:35 (לפי הלו"ז שהופעלה אז). בתצוגה כזו משתמשים (כנראה) כאשר הרכבת עולה על מעבורת (למשל, בדנמרק). הלוואי שרכבת ישראל תתחיל להפעיל רכבות בינלאומיות, כלומר הרכבת עולה ע"ג מעבורת (או רחפת) בחיפה ויורדת וממשיכה למרכז אירופה.
 

david80

New member
ic3 בקו קופנהגן - המבורג

גם אני ראיתי את אותו תצוגה שחן ראה
בic3, וייתכן אפילו באותו תאריך, אמנם נסעתי ברכבת שיוצאת מראש העין בשעה 06:21 ומגיע לאשדוד ב07:35 (לפי הלו"ז שהופעלה אז). בתצוגה כזו משתמשים (כנראה) כאשר הרכבת עולה על מעבורת (למשל, בדנמרק). הלוואי שרכבת ישראל תתחיל להפעיל רכבות בינלאומיות, כלומר הרכבת עולה ע"ג מעבורת (או רחפת) בחיפה ויורדת וממשיכה למרכז אירופה.
ic3 בקו קופנהגן - המבורג
 

יהוושע

New member
זה לא כלכלי מפני שהפלגה כזו לוקחת

גם אני ראיתי את אותו תצוגה שחן ראה
בic3, וייתכן אפילו באותו תאריך, אמנם נסעתי ברכבת שיוצאת מראש העין בשעה 06:21 ומגיע לאשדוד ב07:35 (לפי הלו"ז שהופעלה אז). בתצוגה כזו משתמשים (כנראה) כאשר הרכבת עולה על מעבורת (למשל, בדנמרק). הלוואי שרכבת ישראל תתחיל להפעיל רכבות בינלאומיות, כלומר הרכבת עולה ע"ג מעבורת (או רחפת) בחיפה ויורדת וממשיכה למרכז אירופה.
זה לא כלכלי מפני שהפלגה כזו לוקחת
יומיים או יותר , כשבטיסה אתה עושה את זה בארבע שעות .
 

david80

New member
נסיעה מהמבורג לקופנהגן

זה לא כלכלי מפני שהפלגה כזו לוקחת
יומיים או יותר , כשבטיסה אתה עושה את זה בארבע שעות .
נסיעה מהמבורג לקופנהגן
אורכת סה"כ 4 שעות ו31 דקות וזאת לעומת 30 דקות או פחות בטיסה (תלוי איזה סוג מטוס)! ישנן מעבורות מהירות יותר (המפליגות ע"ג סנפירים) שמגיעות למהירות של כ-40 קשר (הפלגתי במעבורת כזו של חברת Scandlines בקו קופנהגן מאלמו בקיץ 97) רכבות מישראל לחו"ל זה אכן פרוייקט לא כלכלי אך זו מהווה משיכה פסיכולוגית לא קטנה עבור חובבי רכבות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה