שאלה בנוגע לפרוייקט גאמא

Cool18

New member
שאלה בנוגע לפרוייקט גאמא

אך ייתכן והיא נוגעת לחיל המודיעין בכלל. מישהו כתב בפורום שבמיונים שנה שעברה לפרוייקט גאמא הוא עבר את השלב השלישי (דהיינו: תחקיר ביטחוני) אך נכשל במיוניו לפרוייקט. אם כן הוא משער שקיימת מן "ועדה סופית" מכיוון שמעבירים מספר גבוה יותר של מועמדים עד לאחרי השלב של התחקיר הביטחוני ולאחר מכן יש לעשות מיפוי נוסף של הטובים ביותר. האם מישהו שמע על קיום "ועדה סופית" שכזו, או שמישהו חווה חוויה דומה?
 

oneiro

New member
נשמע מוזר

תשמע אני לא שמעתי על שום וועדה נוספת. יכול להיות שהוא לא עבר את התחקיר הבטחוני או לחילופין "בן של" פתאום נכנס במקומו :) שמעתי על דברים דומים זה בדרך כלל קורא אם מוצאים משהו יותר טוב. בגלל זה אתה בסטטוס "מועמד" עד השנייה האחרונה
 

benmama

New member
בהחלט

שלב התחקיר הבטחוני אינו השלב האחרון במיונים כפי שניתן לראות באתר של חיל המודיעין. בנוסף הוא לא יכול לדעת שהוא "עבר" את התחקיר הבטחוני מכיוון שלא מקבלים תשובה חיובית / שלילית.
 

Drawmk

New member
מיונים ...

טוב אז היי, אני הייתי מועמד לפרוייקט גאמא, התקבלתי ועכשיו אני בשירות. אני לא מכיר שום "ועדה סופית" אבל זה ידוע שבמיונים, ולא משנה איזה, כמעט בכל המיונים שיש בצבא, הצבא שומר לעצמו "רזרבות" במקרה ותהיה איזשהי תקלה, לדוגמא מישהו שנכשל בתחקיר הבטחוני. אני יודע שהם תמיד שומרים בצד כמה אנשים בתור רזרבה ואומרים להם לעשות גם את התחקיר הבטחוני, אם קורה משהו ואחד האנשים שכן התקבלו סופית לא יכולים להגיע, ויש המון סיבות למה, אחת מהם כתבתי כבר למעלה, אז הם מוציאים מהרזרבה, חבר שלי שגם היה מועמד לפרוייקט עשה גם תחקיר בטחוני, אבל בסוף הודיעו לו שהוא לא עבר, ולי הודיעו שכן התקבלתי. מקווה שזה עוזר במשהו, ואל תתן לדבר הזה להלחיץ אותך.
 

Cool18

New member
שתי שאלות נוספות בקשר לגאמא

1. בתור אחד שהתחיל את שירותו בפרוייקט גאמא, מתי התגייסת (כלומר באיזה חודש)? 2. מתי נשלחה לך תשובה סופית ? כמה זמן לפני השירות עצמו? אחרי הכנס מועמדים או לפני? תודה מראש!
 

oneiro

New member
תשובות

1. אוקטובר. 2. המממ נראה לי חודש לפני אבל אני קצת שונה לא לכולם יש כנס מועמדים
 

Olein

New member
תשובות

התאריך גיוס שלי השתנה המון פעמים, היה בהתחלה אוקטובר, אח"כ עבר לאוגוסט ובסוף פברואר. לא היה לי כנס מועמדים, הכנס היחידי שהיה לי היה הכנס הראשון שבו היו המבחנים הראשונים ... התשובה הסופית הייתה מחולקת, התקשרו אלי ואמרו לי בטלפון שעברתי כמה חודשים לפני הגיוס, אבל הודעה רשמית וסופית במענה הקולי ובמכתב קיבלתי בערך שבוע-שבועיים לפני.
 

Cool18

New member
תודה על התשובות... בקשר לתשובות

התשובות מגיעות סמוך מאוד למועד הגיוס. אם כן, יש צורך להמתין כחצי שנה לתשובות הסופיות! ההמתנה מאוד ארוכה, אני לא אשרוד חצי שנה... זה יימשך כמו נצח!!! לפחות אני אקווה שלא "כגודל הציפייה כך גודל האכזבה"... אין מצב שיגיעו תשובות השנה מוקדם יותר??
 

michaltl

New member
אנ הייתי במיונים הראשונים

לפני הרבה מאוד זמן, (אוגוסט, אם אני לא טועה) ולא עברתי את המיונים. עד כמה שזכור לי בהרצאה אמרו שיש מעין "ועדה סופית", שדנה האם אתה מתאים או לא. יכול להיות שאני טועה... לא יודעת... בכל מקרה, בהצלחה לכל המתגייסים לפרוייקט!
 
זה לא שיש ממש ועדה כזאת

זה פשוט. לקורסים למיניהם של חמ"ן הרבה פעמים לוקחים יותר אנשים ממה שצריך (מאחר והם בעצמם לא יודעים מראש כמה מקום יש להם) ולאחר שהם צריכים לסגור רשימה אז הם מקבלים חלק ואת החלק האחר שולחים לרשימת המתנה (או הבייתה). בעיקרון זה לפני התחקיר הבטחוני, אבל היו לא מעט פאשלות (ואחת רצינית שנה שעברה לגבי קורס ממ"ס בגאמא שאליה כנראה אתה מתכוון).
 

Cool18

New member
אפשר תשובה?

אם הפאשלה הייתה אחרי התחקיר. ואגב, אמורים לחכות לתשובות חצי שנה? זה סיוט!
 
למעלה