שאלה בנוגע לסוג דפוס

michaelangello

New member
שאלה בנוגע לסוג דפוס

שלום, אני רוצה לעשות ששלט כניסה לבית במתנה למישהו. עשיתי איור באילוסטרטור ואני רוצה לשלוח את זה לדפוס העניין הוא, שאני רוצה שהדמויות שעשיתי באיור יהיו בולטות. האם יש דפוס מיוחד שמוסגל לעשות את זה? והאם זה יקר? (הפורמט הוא 20 על 10 בערך) תודה!
 

Schnitzell

New member
הבלטה פיסית של הנייר

היא עסק יקר, עבור יחידה בודדת. זה משתלם רק בכמויות גדולות שיכסו את עלות המבלט. הייתי אולי מחפש רעיון אחר, או דרך אחרת לבצע את מה שאתה רוצה לעשות.
 

oren*

New member
בהמשך לתשובה שלך, אפשר להדפיס את

הקובץ פעמיים, פעם אחת רק הרקע והטקסט ופעם שניה הדמויות, לחתוך אותן מסביב ולהצמיד לרקע עם רגל (חתיכת קאפה קטנה) שתרים אותן כמה מ"מ באוויר, ייתן אפקט תלת מימדי נחמד.
 

michaelangello

New member
אוקיי תודה לשניכם!

נראה לי שאוותר על הדפוס ואלך על עבודת יד
 

nochi

New member
אולי זה יעזור...

ראיתי בטלביזיה (ארה"ב) את הטכניקה הזו: מתוך נייר דחוס ועבה חתכו את הנגטיב של מה שהולך להיות מובלט (EMBOSSED), ככה שנהיה "חור" בקרטון. מעל הקרטון החתןך שמו את הדף שאמור להיות עם עיצוב מובלט, ועם משהו (עיפרון או משהו כזה מפלסטיק עם קצה קטן ועגול) עברו על הדף שנמצא מעל לקרטון עם החור באיזורים שיהיו מובלטים, עד שנוצר שקע בנייר העליון, כשהופכים את הנייר העליון מקבלים את ההבלטה הרצויה.... זה בערך מה שזכור לי,,, מקווה שעזרתי.
 

yabubi

New member
ההבלטה הידנית הזו עובדת יפה רק עם

הדף שאותו רוצים להבליט הוא עבה יחסית.
 

littlemexican

New member
אופציה

כמו שנאמר מדפיסים פעמיים חותכים ידנית ובמדוייק את הדמויות מדביקים,ועושים למינציה, תמצא בית דפוס עם אנשים נחמדים שמוכנים לעזור לא היה הבדל משמעותי במחיר מעבר להדפסה. יצא טוב
 
למעלה