שאלה בנוגע לוורד איך ניתן למקם את הטבלה כולה במרכז העמוד?
מיכאל אבידן Active member מנהל 27/12/04 #2 לשאלה הכתובה בקצרנות . . .../images/Emo43.gif תשובה עוד יותר קצרה.