שאלה בנוגע להליכון
רציתי לדעת אם אני הולכת במשך 30 דקות, האם זה אפקטיבי להגביר עומס כל כמה דקות, למשך 3-5 דקות? (למשל, אחרי 3 דקות של הליכה לרוץ כמה דקות, רח"כ לחזור להליכה, אחרי כמה דקות להגביר שיפוע למשך חמש דקות, להוריד בחזרה וכן הלאה). או שעדיף לבחור מהירות ושיפוע ממוצעים ולדבוק בהם במשך כל ה- 30 דקות?
רציתי לדעת אם אני הולכת במשך 30 דקות, האם זה אפקטיבי להגביר עומס כל כמה דקות, למשך 3-5 דקות? (למשל, אחרי 3 דקות של הליכה לרוץ כמה דקות, רח"כ לחזור להליכה, אחרי כמה דקות להגביר שיפוע למשך חמש דקות, להוריד בחזרה וכן הלאה). או שעדיף לבחור מהירות ושיפוע ממוצעים ולדבוק בהם במשך כל ה- 30 דקות?