שאלה בנוגע להליכון

שרונית1

New member
שאלה בנוגע להליכון

רציתי לדעת אם אני הולכת במשך 30 דקות, האם זה אפקטיבי להגביר עומס כל כמה דקות, למשך 3-5 דקות? (למשל, אחרי 3 דקות של הליכה לרוץ כמה דקות, רח"כ לחזור להליכה, אחרי כמה דקות להגביר שיפוע למשך חמש דקות, להוריד בחזרה וכן הלאה). או שעדיף לבחור מהירות ושיפוע ממוצעים ולדבוק בהם במשך כל ה- 30 דקות?
 
למעלה