שאלה בנוגע לג'די

גיאספס

New member
אז?

אתה יכול לבכות עד מחר שאנשים מוכשרים מצליחים בדברים. זה לא משנה את העובדה שהם פשוט אנשים מוכשרים. מה לעשות, בחיים 90% זה מזל.
 

Lu Tze

New member
נו, אם אתה מתעקש:

יכול גם להיות שכל בנאדם "חזק בכח", רק שיש כאלה שאצלם זה בא בצורה יותר קלה מלאחרים. בסרטים ראינו רק איך לוק ואנאקין הפכו לג'דיי ובשני המקרים הייתה "חריגת פז"מ" (הם היו מבוגרים מדי) לכן הושם דגש על הרגישות לכח. אולי אפשר גם לפתח רגישות לכח עם הזמן, אבל זה הרבה יותר קשה לאנשים מבוגרים מלצעירים (כמו, למשל, ללמוד שפה חדשה) וזאת הסיבה שבגללה לא "מגייסים" מעל לגיל מסויים בד"כ. מצד שני, כילד הופך לג'דיי לא מתחשבים ברגישות שלו לכח (כי הוא יכול לפתח אותה גם ככה) אלא בדברים אחרים. אני לא זוכר שראיתי משהו בסרטים שיסתור את הרעיון.
 

juggernaut

New member
איזה יקרן

אני מעביר שיעורים, 40 קרדיטס לשיעור וטסט ישר אחרי שיעור 28. (תיאוריה על חשבון הבצפר)
 
למעלה