שאלה בכמותיות
יש שיטה שאפשר לפתור מטריצה באמצעות קופקטורים, תוך שימוש בהכפלות וחיבור/חיסור של טורים ושורות על מנת לאפס שורות. פתרתי כמה פעמים ככה, ותמיד יוצא שהתשובה היא הכפלה של הקופקטור בתשובה המקורית. מישהו יכול להסביר למה זה קורה ? הרי הכפלה וחיבור/חיסור בתוך המטריצה לא אמורות לשנות את הערך. ועוד דבר, יש פתרונות למבחנים באגודה ?
יש שיטה שאפשר לפתור מטריצה באמצעות קופקטורים, תוך שימוש בהכפלות וחיבור/חיסור של טורים ושורות על מנת לאפס שורות. פתרתי כמה פעמים ככה, ותמיד יוצא שהתשובה היא הכפלה של הקופקטור בתשובה המקורית. מישהו יכול להסביר למה זה קורה ? הרי הכפלה וחיבור/חיסור בתוך המטריצה לא אמורות לשנות את הערך. ועוד דבר, יש פתרונות למבחנים באגודה ?