שאלה בטארוט

Romkin

New member
שאלה בטארוט

לפני כמה ימים עשיתי פתיחה לחבר שלי שבה נאמר כי לטובתו של השאול עומדת דמות כלשהי. בשלב זה הפתיעה אותי האיש ושאל למינו של אותה דמות מיסטורית. בשלב זה נשארתי עם המכנס למטה. למרות חיפושי ברשת ובספרים שברשותי (לא שיש לי הרבה) לא מצאתי איך לזהות את מינה של הדמות. האם ניתן לקחת את קלפי המלכות (מלכים ומלכות) למשוך 3 ולראות מה שולט ? או שיש דרך אחרת לעושת זאת. אשמח לקבל יעוץ בנושא. בברכה רומן
 

L e s t a t

New member
שאלות בנושא טארוט יש להפנות

לפורום טארוט, המנהל שם בוודאי ישמח לענות לך על השאלה.
 
פורום טארוט בתפוז כרגע לא פעיל

אך באתר של אורי רז אולי יהיו רמזים וקישורים שיובילו למקומות בהם תוכל לשאול את השאלה.
 

Romkin

New member
ת'אמת די סמכתי עליך אילן

אהבתי את תשובותיך בפורום טארוט, לפני שסגרו אותו (תרכ"ב משהו יודע למה ?), ולכן קיוותי שתוכל לעזור לי בנושא. בברכה רומן
 
כן, אם כבר...

גם אני תוהה? מאוד אהבתי את האתר, אבל אני לא מוצאת פורומים שנוח לדסקס בהם, חוץ מזה שפה יש גם כמה אנשים שגם אשכרה מבינים...
 
תודה רבה על המחמאה...

אם כי אני קטונתי. אני אנסה לעזור לך - אינטואיטיבית, ואשאל אנשים אשר בודאי יודעים יותר ממני: אינטואיטיבית, אני אכן חושב כי קלפי סדרות האצולה יהיו המתאימים לכך. הרי הם משמשים בפריסות שונות כסמנים לשואל (מין וגיל) וכאשר הם בתוצאה - הם לעיתים מסמלים אנשים אותם יפגוש השואל (גישה שאני אישית פחות אוהב). באיזה קלפים אתה משתמש? אושו, ריידר, קראולי, אחר?
 

Romkin

New member
אני כמו כל חובב טארוט מתחיל

רכשתי טארוט מסדרת ריידר. חשבתי שאתה גם עוסק בטארוט, אבל כמו שאני מבין אתה יותר מתמקד במאגיה, הנכון? בברכה רומן
 
למעלה