שאלה בהיסטוריה

shiiran

New member
שאלה בהיסטוריה

מה החשיבות הפרוטוקול של וועידת וואנזה? ומה מקומה של הוועידה בתהליך ביצוע הפתרון הסופי? דחחחחחחחחחחחחחחחחחחווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףף אשמח לקבל מכם קישורים לאתי סיכומים בנושא כל דבר תתודה
 
....

בועידה זו החליטו על הפיתרון הסופי ל"בעיית היהודים"...עשיתי על זה עבודה קטנה בכיתה אולי זה יעזור לך..
 

nitsansh

New member
בואנזה לא החליטו על הפתרון הסופי

ההחלטה נפלה כבר קודם... הפגישה בואנזה נועדה לתאם את ביצוע "הפתרון הסופי" ע"י הרשויות השונות של הרייך...
 
ואזנה היתה ועידה של בירוקרטים

שתאמה ענינים לוגיסטיים, חשיבותה בכך שהיא ההוכחה הכתובה היחידה לפחיתרון הסופי. ההחלטה לבצע רצח עם מלא של העם היהודי היא כנראה הוראה בעל פה שהיטלר נתן להימלר , אייכמן ויתר המנהיגים הנאצים המעורביים. יותר מזה לא נדע לעולם.
 
למעלה