שאלה בדלפי...

שאלה בדלפי...

אני מעוניין ליצור לוח עם מערך דו מימדי של כפתורים עליו ואח"כ לבנות פרוצדורה שתופעל ברגע שלוחצים על אחד מהכפתורים, ותקבל כמשתנים את מיקומו של הכתור במערך. יש לכם מושג איך עושים את זה?
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); var i,j:integer; begin for i:= 1 to 20 do begin for j:= 1 to 20 do begin places[i,j]:=Tspeedbutton.create(self); places[i,j].parent:=form1; places[i,j].OnClick :=); places[i,j].visible:=true; places[i,j].top:=20+20*i; places[i,j].left:=100+20*j; places[i,j].width:=20; places[i,j].height:=20; places[i,j].tag:=0; end; end; end;​
השורה הבעייתית היא כמובן places[i,j].OnClick :=); איך אני ממשיך מכאן, יש לכם מושג?
 

ReFleX

New member
אבל איך ?????

אחי , יש לך איזה ספר שמימנו למדתה דלפי , כי אני מחפש ולא מוצא .... בבקשה תענה !!!
 
יש לי ספר

קוראים לו "המדריך המהפכני ל 2 DELPHI בהוצאת BUG, אולם לא ממש הצלחתי ללמוד ממנו משהו חדש. נעזרתי עד עכשיו בחבר שלי ובידע שלי בפסקל, אולם כאן נתקעתי. יש לך רעיון?
 

galh

New member
אופרטור @ או הפונקציה Addr

תשתמש באופרטור @ או הפונקציה Addr כדי להציב את הכתובת של הפונקציה שאתה רוצה לקרוא לה ב- OnClick.
 

MrProg

New member
תשובה פשוטה ביותר

שלח לי את הקובץ הבעייתי בדואר ואני אסדר לך אותו
 
למעלה