Jony Jerusalem
New member
שאלה בבניית אתר
אם אני רוצה שאתר בן רוחב של 730 פיקסלים יבוא תמיד בדיוק במרכז מה עלי לעשות. אני עובד במסגרות בעיקרון ועובד בתוכנת פרונטפייג אם מישהו יכול לתת לי את התשובה איך עלי לעשות זאת אודה לכם מאד אני בונה את האתר שלי מחדש http://www.israelpositive.com אודה לכם מאד ג´וני ירושלים מנהל פורום איידס ומחזיק האתר לחיות עם איידס
אם אני רוצה שאתר בן רוחב של 730 פיקסלים יבוא תמיד בדיוק במרכז מה עלי לעשות. אני עובד במסגרות בעיקרון ועובד בתוכנת פרונטפייג אם מישהו יכול לתת לי את התשובה איך עלי לעשות זאת אודה לכם מאד אני בונה את האתר שלי מחדש http://www.israelpositive.com אודה לכם מאד ג´וני ירושלים מנהל פורום איידס ומחזיק האתר לחיות עם איידס