שאלה בבניית אתר

Jony Jerusalem

New member
שאלה בבניית אתר

אם אני רוצה שאתר בן רוחב של 730 פיקסלים יבוא תמיד בדיוק במרכז מה עלי לעשות. אני עובד במסגרות בעיקרון ועובד בתוכנת פרונטפייג אם מישהו יכול לתת לי את התשובה איך עלי לעשות זאת אודה לכם מאד אני בונה את האתר שלי מחדש http://www.israelpositive.com אודה לכם מאד ג´וני ירושלים מנהל פורום איידס ומחזיק האתר לחיות עם איידס
 

claimbing

New member
הכי טוב לבנות בטבלאות:

אז אתה מגדיר לו רוחב וגם
align="center"​
 

טאזמניה

New member
לא הכי טוב לעבוד בטבלאות...

html לא מיועד לטיפול בהצגת מידע...המטרה שלו היא רק להציג את המידע...עדיף שתשמש ב css... אם אתה רוצה refernce אז כנס לאתרים:
 
בוזו לא כאן כבר הרבה זמן...

ועכשיו המלחמה תתחיל שוב... אין לי כוח. תבינו: מיקום CSS הוא ג-ר-ו-ע! לא הבנתי למה המציאו אותו בכלל אם כשמקטינים את החלון הוא במקום מסוים, ואז כשמגדילים אותו הוא במקום אחר, ואחרי שמרעננים רק הוא במקום המקורי! ואל תגיד לי שאני לא יודע להשתמש בו כי ניסיתי ה-כ-ל. אם תרצה לראות דוגמא תמשיך לרצות
...
 

טאזמניה

New member
תראה,לא סתם המציאו css והמשפט שלי

היה ציטוט של DAGON ואתה כבר יודע שכל מה שהוא אומר זה קדוש... חוץ מזה לא סתם המציאו css...היא מטפלת נהדר בדפים...אם היא הייתה כל כך גרועה אז אתרים על רמה לא היו משתמשים בה... יכול להיות שאתה אומר שהיא גרועה כי אתה לא יודע להשתמש בה...אבל זה כבר סיפור אחר...
 

DJ69

New member
תכניס את כל האתר לטבלא

עם רוחב 730 ואותה תכניס לטג center
 

Jony Jerusalem

New member
ואחרי כל המריבות האלה

האם יש דרך במסגרות עם הוספת שתי מסגרות בשני הצדדים או עדיפה הטבלה וזהו ?
 
למעלה