שאלה באקסס האם אפשר ליצור רשומה עם מפתח ראשי 0 ? כשהעמודה היא auto increment ?
S shiptz New member 29/12/04 #1 שאלה באקסס האם אפשר ליצור רשומה עם מפתח ראשי 0 ? כשהעמודה היא auto increment ?
ח חזי2003 Member 29/12/04 #2 נראה לי שלא. כבר דובר פה רבות שאם משנה לך מה המספר במספור האוטומטי-כנראה שיש לך שגיאה בהבנת תפקיד העמודה או בתכנון המסד. למפתח ראשי לא אמורה להיות שום משמעות למעט היותו מזהה ייחודי של הרשומה.
נראה לי שלא. כבר דובר פה רבות שאם משנה לך מה המספר במספור האוטומטי-כנראה שיש לך שגיאה בהבנת תפקיד העמודה או בתכנון המסד. למפתח ראשי לא אמורה להיות שום משמעות למעט היותו מזהה ייחודי של הרשומה.