שאלה באקסס

shiptz

New member
שאלה באקסס

האם אפשר ליצור רשומה עם מפתח ראשי 0 ? כשהעמודה היא auto increment ?
 
נראה לי שלא.

כבר דובר פה רבות שאם משנה לך מה המספר במספור האוטומטי-כנראה שיש לך שגיאה בהבנת תפקיד העמודה או בתכנון המסד. למפתח ראשי לא אמורה להיות שום משמעות למעט היותו מזהה ייחודי של הרשומה.
 
למעלה