שאלה באופטיקה.

N a t c h

New member
שאלה באופטיקה.

לעיתים השתקפות העצמים בחלון היא כפולה. הדבר בולט במיוחד בחלונות שהזכוכית בהם עבה. הסבר! תודה מראש :)
 

Q1queen1Q

New member
הסבר

חלק מהאור פוגע בחלק הקדמי של השמשה ומוחזר, וחלק ממנו חודר לשכבות אחוריות של השמשה וגם הוא מוחזר ואז רואים השתקפות כפולה.
 
למעלה