NK The man
New member
שאלה אמריקאית:
לואיס ון חאל צריך: 1. להתפטר כבר, למרות שכבוד עצמי לא יצא לו מכל הסיפור... 2. סתם להתאבד... 3. לקנות כרטיס הלוך להולנד 4. (התשובה המועדפת עליי) לחכות עד למפגש נגד ריאל ואז לאחר ההפסד להודיע על התפטרות!!! ועוד שאלה, הפעם פתוחה, האם סוסיאדד(היום ניצחה את סלטה) היא באמת מועמדת לאליפות או שסיפור ה"חמורים המעופפים" תורגם לספרדית ובפעם המיליון, כמו הרבה קבוצות אחרות, אחרי ההפסד הראשון הם יתדרדרו עד למרכז הטבלה???
לואיס ון חאל צריך: 1. להתפטר כבר, למרות שכבוד עצמי לא יצא לו מכל הסיפור... 2. סתם להתאבד... 3. לקנות כרטיס הלוך להולנד 4. (התשובה המועדפת עליי) לחכות עד למפגש נגד ריאל ואז לאחר ההפסד להודיע על התפטרות!!! ועוד שאלה, הפעם פתוחה, האם סוסיאדד(היום ניצחה את סלטה) היא באמת מועמדת לאליפות או שסיפור ה"חמורים המעופפים" תורגם לספרדית ובפעם המיליון, כמו הרבה קבוצות אחרות, אחרי ההפסד הראשון הם יתדרדרו עד למרכז הטבלה???