יעלי באויר
New member
שאלה אליכן
היי. עד ההפלה היו לי מחזורים די סדירים של 26-28 יום. ההפלה (שהייתה בשבוע השביעי) שיבשה לי את הספירה. הדימום התחיל לי ב- 1.8 ונמשך חמישה ימים כמו מחזור רגיל. היום כבר ה-6.9 שזה כבר היום ה-37 ועדיין לא קיבלתי מחזור. יכול להיות שמשהו השתבש לי בגוף? גם לכן לקח כל כך הרבה זמן אחרי ההפלה לקבל מחזור? כל יום שעובר אני יותר ויותר לחוצה ורואה שחורות. ההפלה הזו עשתה אותי נורא פסימית לגבי הריונות וילדים. עד ההריון הסתכלתי על ילדים של אחרים במן קנאה כזו של אחת שרוצה. עכשיו אני כאילו מפחדת לרצות. אני מפחדת שיקרה שוב משהו נורא וזה גורם לי לא לרצות לנסות. פתאום אני רואה את הצדדים הטובים של להיות זוג בלי ילדים. כאילו מהפחד יצא לי החשק וזה גרוע!!!
היי. עד ההפלה היו לי מחזורים די סדירים של 26-28 יום. ההפלה (שהייתה בשבוע השביעי) שיבשה לי את הספירה. הדימום התחיל לי ב- 1.8 ונמשך חמישה ימים כמו מחזור רגיל. היום כבר ה-6.9 שזה כבר היום ה-37 ועדיין לא קיבלתי מחזור. יכול להיות שמשהו השתבש לי בגוף? גם לכן לקח כל כך הרבה זמן אחרי ההפלה לקבל מחזור? כל יום שעובר אני יותר ויותר לחוצה ורואה שחורות. ההפלה הזו עשתה אותי נורא פסימית לגבי הריונות וילדים. עד ההריון הסתכלתי על ילדים של אחרים במן קנאה כזו של אחת שרוצה. עכשיו אני כאילו מפחדת לרצות. אני מפחדת שיקרה שוב משהו נורא וזה גורם לי לא לרצות לנסות. פתאום אני רואה את הצדדים הטובים של להיות זוג בלי ילדים. כאילו מהפחד יצא לי החשק וזה גרוע!!!