שאלה אליכן

שאלה אליכן

היי. עד ההפלה היו לי מחזורים די סדירים של 26-28 יום. ההפלה (שהייתה בשבוע השביעי) שיבשה לי את הספירה. הדימום התחיל לי ב- 1.8 ונמשך חמישה ימים כמו מחזור רגיל. היום כבר ה-6.9 שזה כבר היום ה-37 ועדיין לא קיבלתי מחזור. יכול להיות שמשהו השתבש לי בגוף? גם לכן לקח כל כך הרבה זמן אחרי ההפלה לקבל מחזור? כל יום שעובר אני יותר ויותר לחוצה ורואה שחורות. ההפלה הזו עשתה אותי נורא פסימית לגבי הריונות וילדים. עד ההריון הסתכלתי על ילדים של אחרים במן קנאה כזו של אחת שרוצה. עכשיו אני כאילו מפחדת לרצות. אני מפחדת שיקרה שוב משהו נורא וזה גורם לי לא לרצות לנסות. פתאום אני רואה את הצדדים הטובים של להיות זוג בלי ילדים. כאילו מהפחד יצא לי החשק וזה גרוע!!!
 

eithansheli

New member
מזדהה לגמרי

גם אני מאז הפסקת ההריון כאילו רוצה לא רוצה. מצד אחד מאוד רוצה עוד ילד מצד שני אני רק מבועתת מהמחשבה המחשבה על הריון נוסף, מהפחד שמשהו נורא יקרה..אני מניחה שהגוף שלי מרגיש את זה כי אני באמת לא נקלטת:(
 

eithansheli

New member
מזדהה לגמרי

גם אני מאז הפסקת ההריון כאילו רוצה לא רוצה. מצד אחד מאוד רוצה עוד ילד מצד שני אני רק מבועתת מהמחשבה המחשבה על הריון נוסף, מהפחד שמשהו נורא יקרה..אני מניחה שהגוף שלי מרגיש את זה כי אני באמת לא נקלטת:(
 

מקוםבלב

New member
היי יעלי,

ראשית הרשי לי להביע את צעריעל האובדן שלך. לפעמים לוקח לגוף כמה מחזורים עד שהוא חוזר לאיזון שהיה לפני. בכל מקרה כדאי לעשות בטא ואולי פרופיל הורמונלי על מנת לראות באיזה שלב של המחזור ההורמונים נמצאים. הפסימיות היא דבר נורמלי לחלוטין למרות שאם כל הקושי כדאי לנסות ולהאמין שיהיה הריון ושהוא יהיה תקין . צריך לתת לדברים ולתהליך זמן. הפחד קיים והוא דבר נוורמלי לחלוטין. כרגע הנפש והגוף מקשרים הריון לאובדן ולכן קשה לקבל שיכול להיות אחרת. אבל בהחלט יכול להיות. מאחלת לך שהמחזור יתאזן ושההריון הכה מיוחל יגיע במהרה ויהיה ארוך ותקין ובעיקר שהשנה הבאה תהיה נפלאה וברוכה עבורך. חיבוקים.
 
איזה מוזר...

בערך חצי שעה אחרי שכתבתי כאן קיבלתי מחזור. קודם כל, תודה עם התגובות. זה מרגיע אותי לדעת שעוד נשים מרגישות כמוני... אני כמובן לא מפסיקה לנסות אבל הכל מלווה חששות. לפחות אני יודעת שבביוץ הזה אני בתאילנד אז זה יעשה את התהליך קצת יותר נחמד ורגוע
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo140.gifופי. צריך סבלנות ולבטוח בגוף.

תעשו חיים בתאילנד ושיהיה המון הצלחה.
 
למעלה