שאלה אליכם.... אני לא ממש מבינה בסגנונות ורציתי לדעת עם אסטרל זה נחשב גואה??
ס סבאח אל נור New member 28/8/05 #1 שאלה אליכם.... אני לא ממש מבינה בסגנונות ורציתי לדעת עם אסטרל זה נחשב גואה??