שאלה : איפוא אנחנו ב וויאגר??

  • פותח הנושא 2am
  • פורסם בתאריך

2am

New member
שאלה : איפוא אנחנו ב וויאגר??

בפרקים שמשודרים בלווין , איפוא אנחנו? מתי מגיעים ל בורג ? מתי היא תגדל עמוד שידרה ותפסיק לבכות ? מתי אני יוכל להפסיק להתנצל שאני רואה את הסידרה הזאת ?
 

strahd

New member
יש עוד זמן...

אתמול שדרו את סוף העתיד ועוד פרק מאעפן כלשהו. לפי חישוב מהיר יש עוד חודשיים שלושה לפחות עד ש-7 בכלל תגיע לסדרה.(הפרק האגדי סקורפיון)
 

DarkFlame

New member
כן,

אבל הפרק שהיה עם העתיד זה דווקא פרק טוב גם-כן. אבל אין ספק הסדרה מתחילה באמת כש-7 מגיעה .. במקום הטיפשה הזאת, קס...
 

Esmena

New member
שם הסידרה נגמרת.

הסיפור כבר לא על וויאג´ר , אלא על סבן. זה כבר לא סיפור על ספינה ,אלא על דמות משעממת, פתאטית ומעצבנת. כל העלילה והדמויות האחרות משמשות לה כרקע. עדיין יש כמה פרקים מעולים בצורה יוצאת דופן, אבל אני מחזיקה בדעה שעדיף שהיתה סידרה טובה,גם אם לא יהיו בה הפרקים האלה, ברמה אחידה . גם העלילה ברקע לא מה שהייתה פעם- Q והבורג שהיו כל-כך מוצלחים בTNG פשוט לא מוצאים את מקומם שם.
 

G.O.D

New member
צודקת במליון אחוז.

הQ והבורג היו ענקיים בTNG, בDNS הQ הוזכר בפרק אחד בלבד והבורג בשום פרק
 

rdaffi

New member
הבורג דפקא הוזכרו (ספויילר?)

בפיילוט. ואפילו ראינו פלשבקים מהקרב בוולף359.
 

G.O.D

New member
נו באמת... ../images/Emo4.gif

שתי דקות וסצנת האיום של לוקוטוס זה לא נקרא תזכורת זה נקרא מקסימום פלאש-בק... אני מתכוון פרק שלם כמו שהיו בוויאג´ר או בTNG. גם Q הדמות האהובה עלי (אחרי DATA) הוזכרה בDSN רק פעם אחת בעונה הראשונה בפרק הרביעי נידמה לי. זה היה הפרק בו חברה של פיקארד חזרת עם הQ אחרי טיול בגזרת גאמה (הרבה לפני שהכירו את הדומיניון וכו...) מה שהיה הכי מרגיז זה שQ התגרה בסיסקו ואז סיסקו חבט בו, Q אמר לו: "פיקארד מעולם לא היכה אותי" סיסקו שכידוע סולד מפיקארד ענה: "ובכן אני לא פיקארד" ואז Q ענה לו תשובה ע-נ-ק-י-ת: "נכון, אתה לא פיקארד, בך הרבה יותר קל להתגרות, אני הולך להנות מזה..." וזהו!!! אני כבר חשבתי שזו תיהיה תחילתה של "ידידות" מופלאה ובמקום זה כלום, נאדה, גורנישט.... איזה ביאוס!
 

2am

New member
בפרק הבא ( יום שבת הזה) Q מופיע !

אם אני לא טועה אז הפרק הבא הוא : The Q and the Grey יש למה לצפות !
 
לשלב את הQ בDS9 זה קצת מגוחך

כי בכל זאת מדובר בתחנת חלל ולא בספינה שהQ יכול להשתעשע בה. ולגבי הבורג.. אל תשכחו שהבורג הופיעו בfirst contact והמפיקים לא רצו להקטין את האימפקט של ההופעה שלהם ע"י זה שהם יופיעו בDS9 קודם.
 

G.O.D

New member
אמ... נקודה נכונה ../images/Emo45.gif

אבל עדיין הייתי רוצה שהמפיקים ישתמשו במוחם הקודח וימצאו תפקיד לQ...
ג´ון דה-לאנסי לשלטון!
שמת לב ש"Q" השתתף גם בסטאר גייט??
 

DarkFlame

New member
מה פתאום!

שם הסדרה רק מתחילה ! אוקיי, אז יש כמה פרקים על 7 וההתאקלמות שלה וכל זה, אבל דבר ראשון זה מעניין ואלו פרקים טובים ודבר שני זאת עובדה שאחרי ש-7 באה לסדרה היא פתאום נהיתה הרבה יותר מעניינת, עם פרקים ברמה הרבה יותר גבוהה. ואני אומר לך בתוך אחד שראה את כל וויג´ר, כל שבע העונות. כמה פעמים. פשוט אי אפשר להשוות את הרמה של הסדרה לפני ואחרי שהיא הצטרפה. ואל תשכח את הבגד האפור הצמוד הזה שלה
 

amosatsivan

New member
פרקים-שוב....../images/Emo101.gif

אולי תהיה יותר ספציפי לגבי איפה אפשר להשיג את הפרקים של וויאגר במקום לראות 2 פרקים בשבוע ועוע את העונות המשעממות הראשונות-תכלס-בישראל-יש מישהו שמוכן להשאיל-להלוות-להחליף פרקים של וויאגר מעונות 5-6-7?
 

amosatsivan

New member
פרקים

מאיפה יש לכם פרקים מעונות מתקדמות-והאם אפשר להחליף? לי יש מספר פרקים עם 7 of 9 אבל מחפש עוד פרקים מעונות מתקדמות ברמה של סקורפיון
 

DarkFlame

New member
IRC אנשים, IRC

כל הפרקים אפשר למצוא ב-IRC, על ערוציו השונים... של כל הסטטארטרקים מהמקורי של שנות השישים ועד אנטרפרייז. בכל הפורמטים. אז בואו לערוץ שלנו startrek-central-israel# ב-Dal-Net . אנחנו באמת צריכים טרקים נלהבים שם. ביי
 
למעלה