שאלה --- איפה אני יכול להשיג מגן

sleety

New member
שאלה --- איפה אני יכול להשיג מגן

קרינה ??? אני ניסיתי כמה פעמים לבנות והטמפ' לא השתנתה ביום... אז אם למישהו יש מושג מאיפה אני יכול לקנות להשיג...? תודה..
 

ניקולאי

New member
מטאו-טק...

תסתכל מה הם מציעים באתר שלהם. תבחר בקטגוריה של "טמפרטורה". אם הציוד שם יקר, יש עוד אפשרות - יש את הסוכות של תחנות DAVIS. טלפון של מטאו-טק: 03-6160596
 

sleety

New member
זה המד טמפ' שלי ... אני צריך מגן

קרינה ...? Wireless Outdoor Temperature Station MSRP: $29.99 Features: LCD clock in 12 or 24 hour time format Indoor and Outdoor temperature display in degrees Fahrenheit or Celsius Indoor temperature with MIN/MAX records Outdoor temperature with MIN/MAX records and time received Manual reset of MIN/MAX records Remote outdoor temperature reception (up to 3 channels allowed) Actual Size: 2.36 x 0.88 x 5.90"
 

sleety

New member
הינה המד שאני שם בחוץ ...

אני לא יודע ...? אני צריך לשים אותו במגן קרינה ? הינה פירוט עליו- Wireless Temperature Sensor MSRP: To Be Announced Features: Operates on two AA batteries Wall mount bracket included Transmits temperature up to 80 feet Weather resistant case Works with all La Crosse Technology models except for "The Professional Weather Center" Series: WS-2010, WS-2210, WS-2310, WS-2315 and WS-2510 Actual Size: 5.5 x 1 x 1.625"
 

sleety

New member
הינה עוד תמונה ... של החיישן החיצו

ני... ורואים כאילו שהחיישן עצמו שמודד את הטמפ' הוא בתוך הפלסטיק .. יש כזה מין קווים\חורים כאלה כמו תריסים.. אז מישהו יכול להסביר לי .. האם התריסים האלה מגנים מספיק מהקרינה ...? כי זה דומה בעצם למגן קרינה ובפנים יש את החיישן ...בבקשה תענו.. תודה ...
 

ניקולאי

New member
לדעתי זה לא מספיק...

גם החיישן טמפ' / לחות שלי נמצא בתוך פלסטיק אבל בכל זאת שמתי אותו בתוך סוכה. כך מתקבלות מדידות אמינות וגם החיישנים מוגנים.
 

ניקולאי

New member
בהתחלה בניתי בעצמי מתחתיות של

עציצים. אחרי כמה חודשים החלפתי בדגם מוכן של חברת DAVIS.
 
למעלה