שאלה - איזו מוזיקה אתן מתכננות

yaelthe

New member
שאלה - איזו מוזיקה אתן מתכננות

להביא [או שהבאתן] איתכן לחדר לידה?
 

lulyK

New member
צרחתי בכשרון רב

זה היה הליווי המוזיקלי יחיד
 

מיכל ת

New member
גם אני לא מתכוונת להביא

כמו שאני מכירה את עצמי לא נראה לי שאני אהיה ב"מוד"
 
אנחנו הבאנו את כל הדיסקים שלנו

ובסוף לא שמענו שום דבר, לא היתה לנו סבלנות. (וחוץ מזה היה לילה ואחרי האפידורל הלכנו לישון). אבל, תביאי פשוט דיסקים שאת אוהבת להקשיב להם , לא רועשים מידי, משהו שמרגיע אותך.
 
מוסיקה מרגיעה למדיטאציות

למקרה שבכלל אוכל להרגע ככה... ניראה לי שאני אופטימית.
 

shlomits

New member
טוב שאת מזכירה לי

אני באמת צריכה לבחור דיסקים ולכניס אותם לשקית. נראה לי שנאי אקח משהו של מוזיקה קלאסית ואולי את האוסף של אריק סיני, יש לו קול מרגיע...
 

mevav1

New member
אני אביא את חווה אלברשטיין,אין

כמו שיריה וקולה.. ועוד אני שוקלת לקחת אוסף קולות מן הבמה 1-2 וקולות מן השמיים 1-2. חוץ מזה שאם אני אהיה במוזה,אני אולי אביב גם את יהורם גאון היקר.
 

ריקי29

New member
אני הכנסתי לתיק

דיסקים של קיטארו (מאוד מרגיע אותי), בוני M (הם עושים לי שמח...), אריק אנשטיין וצביקה פיק כדי שיהיה לי מה לשיר עם זיופים לרוב... מקווה שאשתמש בזה.
 

mevav1

New member
חוץ מזה חשוב לי להביא את הדיסקים

הללו,מכיוון שאלה חלק מהשירים שהעוברית שלי שומעת..כלומר,אני שומעת מגוון של זמרים,אבל כמובן שאני לא אוכל להביא את כל הדיסקים שלי,אז זה מה שהכי מתאים לי.
 

fanushi

New member
אולי זה מתוך בורות גריידא ואולי

כי מן הסתם לא חשבתי על מוסיקה בחדר לידה כרקע, אני לא חושבת שארצה לשמוע מוסיקה בחדר לידה כי זה סתם יעצבן אותי ואני הרי אחת שמכלום מתעצבנת ועושה זבוב מפיל אז אני לא חושבת שעבורי זה רעיון מוצלח אולי במהלך ההריון ולקראת הסוף דווקא כן אחשוב על זה, אז אם אני בכל זאת אשנה דעתי אז קרוב לודאי ארצה מוסיקה שמרגיעה אותי וזה קולות מן הטבע, משום מה קולות של פכפוכי מים שבדרכ מרגיזים אותי אולי יעשו לי טוב, סימון וגרמפינקל בהחלט עושים לי את זה. ועד כמה שאני ובעלי אוהבים מאוד מוסיקה למעט ג'אז, אני ממש לא חושבת שאתפנה לכך כי ה
היחיד שארצה לשמוע זה את צרחות תינוקי הפועה. אז אם מישהי מסוגלת לחשוב על מוסיקה תוך כדי לידה ולהרגע אני מורידה את כובעי יום כיפי, נעים וצונן לכולנו נורית
 

חדוה1

New member
לא הבאתי מוזיקה

אבל הבאתי תשבצים ואפילו פתרתי, ישבתי כמה שעות עם צירים שנחלשו משם מה במהלך הלידה והיה לי קצת משעמם, לא תמיד הלידה היא פעילה וכואבת, יש גם בין לבין בלי כאבים.
 

marcyg

New member
מוזיקה...

אני ממליצה לניגון מוזיקה בלידה. בשלב הראשון כשאת עוד בבית שימי מוזיקה עם קצב שגורמת לך לרקוד.הכי טוב אם היא מוזיקה עם בסים וקול שאת גם תשירי בכל רם. הנשימות של זמרים נשימות מאד נכונות ללידה... נשיפות ארוכות החוצה ולקיחה של הרבה אוויר עמוק אל הבטן... גם הויברציות של מיטרי הקול והרמת הסערפת תורמים לתהליך.... בהמשך השלב הקראשון כשהלידה מתקדמת ואת בלידה אקטיבית מוזיקה רכה, של מדיטציה, הרפיה עם קולות של מים וציפורים.... חשוב גם שתבחינו אם המוזיקה תורמת או מפריע ולדעת מתי לסגור אותה ולהיות בשקט!
 

מעיןבר

New member
לא לקחתי

ולא הצטערתי, זה היה ממש רחוק ממני... בליס גם יש רדיו בחדרי לידה אז אם רוצים אפשר לנסות לשמוע משהו ברדיו (אנחנו שמענו חדשות בבוקר אחרי הלידה).
 
למעלה