שאלה אחת

מצב
הנושא נעול.

Carl Freeborne

New member
שאלה אחת

שאלה אחת
למה במנוע חיפוש של "תעריפים וזמנים" של רכבת ישראל נקראת התחנה החדשה "הוד השרון" ולא "כפר סבא הוד השרון" האם זו עוד אחת מהתביעות של עריית הוד השרון כדי לאפשר את פתיחת התחנה?
 
תחנת הוד השרון בלוח הזמנים

שאלה אחת
למה במנוע חיפוש של "תעריפים וזמנים" של רכבת ישראל נקראת התחנה החדשה "הוד השרון" ולא "כפר סבא הוד השרון" האם זו עוד אחת מהתביעות של עריית הוד השרון כדי לאפשר את פתיחת התחנה?
תחנת הוד השרון בלוח הזמנים
אינני יודע לענות על השאלה, אבל אני כן יכול לומר שבלוח הזמנים הציברוי התחנה מופיעה כ-'הוד השרון - כפר סבא' ואילו בלוח הזמנים הפנימי של הרכבת (שהודפס לפני ההחלטה על שינוי השם) היא מופיעה כ-'הוד השרון - נורדאו'. אני לא חושב שיש להבדלים הדקים הנוכחיים משמעות פוליטית כלשהי.
 

alantan

New member
תחנות בהוד השרון וכפר סבא

תחנת הוד השרון בלוח הזמנים
אינני יודע לענות על השאלה, אבל אני כן יכול לומר שבלוח הזמנים הציברוי התחנה מופיעה כ-'הוד השרון - כפר סבא' ואילו בלוח הזמנים הפנימי של הרכבת (שהודפס לפני ההחלטה על שינוי השם) היא מופיעה כ-'הוד השרון - נורדאו'. אני לא חושב שיש להבדלים הדקים הנוכחיים משמעות פוליטית כלשהי.
תחנות בהוד השרון וכפר סבא
המצב ממש אבסורדי. למרות מיקום התחנה, רחוב נורדאו נמצא בכלל בכפר סבא, ולכן לקרוא לתחנה "הוד השרון - נורדאו" זו איוולת. אולי פרנסי הרכבת הבינו זאת, והחליטו על פשרה מוזרה: שהתחנה הנוכחית תקרא פשוט "הוד השרון" ושתחנת סוקולוב שתפתח בעוד כשנה-שנתיים(?) תקרא "כפר סבא", למרות שגם היא ממוקמת בקצה הצפוני של הוד השרון (זאת השערה פרטית שלי בלבד).
 

alantan

New member
עדכון נוסף מעיתון "ירוק בכפר"

תחנת הוד השרון בלוח הזמנים
אינני יודע לענות על השאלה, אבל אני כן יכול לומר שבלוח הזמנים הציברוי התחנה מופיעה כ-'הוד השרון - כפר סבא' ואילו בלוח הזמנים הפנימי של הרכבת (שהודפס לפני ההחלטה על שינוי השם) היא מופיעה כ-'הוד השרון - נורדאו'. אני לא חושב שיש להבדלים הדקים הנוכחיים משמעות פוליטית כלשהי.
עדכון נוסף מעיתון "ירוק בכפר"
בראיון עם מר בן-ציון סלמן, מנכ"ל משרד התחבורה (ראיון שהיה רצוף אי-דיוקים, כמנהג עיתונאים רבים), הוא צוטט כנאמר: "אתה יודע מה, אפילו בשם של התחנה הייתה בעיה. אתה יודע לאיזה פתרון הגיעו? ברציף הקרוב להוד השרון, התחנה נקראת הוד השרון-כפר סבא, וברציף הקרוב לכפר סבא, התחנה נקראת כפר סבא-הוד השרון. זה מזכיר לי את המקרה שהיה לי בצומת רעננה צפון, שקראנו לה צומת רכ"ס, ועוזי כהן מרעננה רצה לפטר אותי." ולי זה דווקא מזכיר שני מקרים בין בריטניה לצרפת (נושא שמתאים לאווירה שקיימת ביניהן כיום): המקרה הראשון אירע בשנות השבעים כשהצרפתים התעקשו לאיית את שמו של מטוס קונקורד עם e סופית, כמנהג הגאלים. פעם שניה, הצרפתים התעקשו על הקריינות ועוד אלמנטים שוליים ברכבת היורוסטאר במנהרת תעלת למאנש (שצריכה כמובן להיקרא התעלה האנגלית...). אך השנאה בין הוד השרון לכפר סבא באמת הגיעה לשיאים מגוחכים!
 
את האמת.....

עדכון נוסף מעיתון "ירוק בכפר"
בראיון עם מר בן-ציון סלמן, מנכ"ל משרד התחבורה (ראיון שהיה רצוף אי-דיוקים, כמנהג עיתונאים רבים), הוא צוטט כנאמר: "אתה יודע מה, אפילו בשם של התחנה הייתה בעיה. אתה יודע לאיזה פתרון הגיעו? ברציף הקרוב להוד השרון, התחנה נקראת הוד השרון-כפר סבא, וברציף הקרוב לכפר סבא, התחנה נקראת כפר סבא-הוד השרון. זה מזכיר לי את המקרה שהיה לי בצומת רעננה צפון, שקראנו לה צומת רכ"ס, ועוזי כהן מרעננה רצה לפטר אותי." ולי זה דווקא מזכיר שני מקרים בין בריטניה לצרפת (נושא שמתאים לאווירה שקיימת ביניהן כיום): המקרה הראשון אירע בשנות השבעים כשהצרפתים התעקשו לאיית את שמו של מטוס קונקורד עם e סופית, כמנהג הגאלים. פעם שניה, הצרפתים התעקשו על הקריינות ועוד אלמנטים שוליים ברכבת היורוסטאר במנהרת תעלת למאנש (שצריכה כמובן להיקרא התעלה האנגלית...). אך השנאה בין הוד השרון לכפר סבא באמת הגיעה לשיאים מגוחכים!
את האמת.....
כנציג העיר כ"ס בפורום הזה (אולי יש עוד?) אני ממש מתבייש. רכבת זה דבר חשוב. זה כ"כ מצחיק, לראות שעל רציף אחד יש שלט X ועל רציף אחר יש שלט Y (עובדה שאני לא בטוח בה, אבל אותה הבנתי מההודעה הקודמת) בכל מקרה, הכי חשוב - התחנת נפתחת - זה הכי חשוב - השם מאוד לא קריטי לה. בכל מקרה, אני אקרא לה כ"ס וזהו....


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה