שאלה, או חומר למחשבה, או משהו...

המ...

אני חושבת שברביות מייצגות את הטירוף של המאות הללו שאנו חיים בהם, הרזון הקיצוני והגוף הכל כך מלאכותי וללא רבב הזה. הרי תעשו לי טובה, כמה אנורקסיות אתם מכירים עם חזה דאבל די? או פתאום מאמצע שומקום ישבן מלא ועומד? לברביות יש קשר כלשהו לאנורקסיה ובולמיה והפרעות אכילה בכלל לדעתי... כמובן זה לא משפיע על הרבה בנות, אבל עובדה שהגוף האידיאלי השתנה ממוצע לרזה להחריד. אני הייתי משחקת המון בברביות, לפי מה שאני זוכרת אני וחברה שלי כמה חודשים לפני שהפכנו להיות בנות 12 שיחקנו בברביות וכמעט בכינו על העובדה שבגיל 12 נהיה גדולות מידי בכדי לשחק. עד היום אני משחקת לי בברביות לפעמים (יש לי שתיים, אני מודה). למען האמת ברביות עוד נותנות לי מקלט כלשהו, מושא הערצה (כן, זה החלק החולה בי מדבר אני בטוחה). אני בטוחה שגם לפני הברביות היו אנשים עם הפרעות אכילה, פשוט שבתקופה אני מניחה שזה לא היה נושא שהיה נהוג לדבר עליו ואנשים לא ידעו מה זה לזהות הפרעות אכילה. לאחרונה קראתי את הספר "מבוזבזת" של מאריה הורנבאכר, ספר קשה וטריגרי אבל מומלץ. היא מספרת על האישפוזים שהיו לה ועל איך היא הגיעה לרופא במשקל נמוך להחריד וסיפרה לו על היסטוריה של הפרעות אכילה והוא אמר לה שהיא בסדר. בשנות השבעים אני חושבת. אולי זה גם אמור להגיד משהו. פיצי.
 

מעיין 00

New member
המממ...

לא אוהבת ברביות... הם כולם נראות אותו דבר... ואני לא מדברת על הגוף "המושלם" או על בשיער הבלונדיני... לכולם יש את אותה הבעת פנים...- לכולם יש אותו אף קטן וסולד, אותם עיניים כחולות ותמימות ואותו חיוך קפוא וסתום...אפילו לברבי הכושית שלי, הייתי בדיוק אותה הבעת פנים כמו לאחרות! בעעע...
 

MeRmAiDe

New member
אז ככה..../images/Emo21.gif

קודם חייבת להתוודות שנגמלתי מברביות רק בחטיבת ביניים.. וחוץ מזה..בדיוק סיימתי לקרוא ספר "נערות שמרגישות שמנות"...ועלתה שם שאלה מול קבוצת נערות "מה האישה האידיאלית בעיניכן"- התשובה הייתה- אישה רזה,בלונדינית,בהירת עור,חזה גדול,אתלטית.... תיאור מושלם של ברבי לא...? נדמה שמילדות לימדו אותנו שהמודל שלנו הוא ברבי...הרי אם היא לא הייתה מודל הורים לא היו נותנים לילדות לשחק בה? או שלא? בקשר לנשים כמו מרילין מונרו,לפני 50 שנה,אפשר לומר שהיו סטנדרטים שונים..אנשים אהבו דברים שונים. ואגב,יש עדיין תרבויות שבהן אישה שמנה זה יפה..ואישה רזה מראה על עוני וכיעור.
 
למעלה