שאלה אופטימית מה הסיכוי שבעקבות מזג האוויר המלבב יבטלו את הלימודים מחר ?
ל לא מובנת New member 12/12/10 #1 שאלה אופטימית מה הסיכוי שבעקבות מזג האוויר המלבב יבטלו את הלימודים מחר ?
ל לא מובנת New member 12/12/10 #5 הבינתחומי היה סגור היום בחיפה המזג אוויר יותר גרוע... לכן האופטימיות
M MsUnderstood New member 13/12/10 #6 כי נפל שם קו מתח גבוה כזה או משהו כזה לא בגלל שממש קר ויש רוחות וגשם...כשלא יהיה חשמל באוני יסגרו אותה
כי נפל שם קו מתח גבוה כזה או משהו כזה לא בגלל שממש קר ויש רוחות וגשם...כשלא יהיה חשמל באוני יסגרו אותה