שאלה אופטימית

שאלה אופטימית

מה הסיכוי שבעקבות מזג האוויר המלבב יבטלו את הלימודים מחר ?
 
הבינתחומי היה סגור היום

בחיפה המזג אוויר יותר גרוע... לכן האופטימיות
 

MsUnderstood

New member
כי נפל שם קו מתח גבוה כזה או משהו כזה

לא בגלל שממש קר ויש רוחות וגשם...כשלא יהיה חשמל באוני יסגרו אותה
 
למעלה