שאיפות

dan5677

New member
שאיפות

לכל בן אדם בפורום הזה, במדינה הזאת ובעולם הזה יש שאיפה אחת גדולה בחיים שהוא יעשה הכל כדי להגשים אותה. יש כאלה עם שאיפות מוגזמות (אבל מי שמכוון לירח יפגע לפחות בכוכבים...) כמו להיות האדם הראשון על השמש, להיות שחור או אפילו לבלות ערב חושני עם סוהא ערפאת. ישנם גם אלו עם שאיפות רציונאליות כמו להצליח בבחינה מחר, לזיין את הכוסית של השכבה, או לבלות ערב חושני עם יאסר ערפאת. ההקדמה המרגשת הזאת היא רק כדי להודיע למי שצריך שיודיעו לו שהשאיפה שלי היא להיות בטאגליין ואם ההודעה הבאה שלי לא תגיע לשם אז אני יאלץ להשתמש בנשק יום-הדין שלי: להביא לכולכם שניצלים מקולקלים משניצל אילה -מקום עבודתי.
 

dan5677

New member
בד"ח מתחילים

בד"ח - בדיקות חיוניות ההודעה הזאת מוקדשת לכל האנשים שמבקרים ומודיעים שהם חדשים ושואלים איך בונים אתר ו/או איך יוצרים כפתור. זה מסלול הלמידה שאני אישית עשיתי ואני חושב שהתקדמתי די יפה בזמן המועט שאני מתעסק בפלאש. שלב א´ - קבצי העזרה. פלאש מציעה קבצי עזרה וטוטוריאלים מעולים. כל מה שצריך לעשות זה להתחיל את השיעורים על השימוש בפלאש (ולסיים אותם) ואז לעשות את אותו הדבר עם השיעורים על אקשן סקריפט. את הכל תמצאו בתפריט העזרה. שלב ב´ - אתרי אינטרנט. הרבה אתרים מתעסקים בפלאש ונותנים שיעורים בנושאים רבים. תורידו קבצי FLA של שיעורים ותנתחו להם את הצורה ביחד עם למידת השיעורים. צירפתי כמה אתרים כאלו. אחרי שסיימתם בהצלחה את שלב א´ אז על כל שאלה שתשאלו בפורום תוכלו לקבל תשובה מתאימה מכיוון שתצליחו להבין הסברים שרוצים לתת לכם. ביי
 

אופיר @

New member
למי שמשקיע ...מגיע ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אתה בטאגליין. אופיר
 

פלאשר

New member
יפה...הגשמת את השאיפה שלך...

מקווה שבעתיד גם אני יהיה, בתודה,
.
 
למעלה