שאיבה ביום שישי

  • פותח הנושא yuvh
  • פורסם בתאריך

yuvh

New member
שאיבה ביום שישי

תודה לכולם על הברכות.לבנדה אהי אכן מקווה שבפעם הבאה שניפגש גם נדבר ומקווים שנשמע בשורות משמחת. היום היינו באסף הרופא וסוף סוף הודיעו לנו שביום שישי תהיה שאיבת ביציות.מקווים שההחזרה תהיה ביום ראשון או שני הקרובים תלוי בפונדי שלנו שמחכה לכך אפילו יותר מאיתנו. למירבי כל הכבוד על תוכנית אתמול,היה מעולה. ד"ש והצלחה לכולם.
 

מירבי*

New member
יקרים שלי../images/Emo23.gif

אתם בידיים הכי טובות שיכולות להיות. מאחלת לכם שאיבה קלה ומניבה, עוברים מצויינים והעיקר הריון נפלא שבסופן תינוק עוד יותר נפלא. אין לי ספק שבדרך הזאת שבה אתם הולכים תצליחו להגיע ליעד המבוקש. אוהבת אתכם ומחכה לעדכונים
 
../images/Emo57.gif../images/Emo50.gif../images/Emo57.gif

בהצלחה יקרה מחזיקה אצבעות לשאיבה ולהחזרה... אמן ואמן!
 

עתליה28

New member
שיהיה לך בהצלחה גדולה

אני לא מכירה אותך את לא כותבת הרבה בפורום
 

mondani5

New member
yuvh

בהצלחה בשאיבה!!!! והכי חשוב הצלחה בהשרשה והיקלטות הירון בריא. בידידות אירית
 
שיהיה המון בהצלחה ../images/Emo140.gif

מחזיקה אצבעות לשאיבה קלה ויבול מוצלח
 

מירבי*

New member
דניאל, רציתי כבר מזמן להגיד לך

שקיבלתי ד"ש ממך, את בטח יודעת למי אני מתכוונת.
 
למעלה