שאיבה ביום שישי
תודה לכולם על הברכות.לבנדה אהי אכן מקווה שבפעם הבאה שניפגש גם נדבר ומקווים שנשמע בשורות משמחת. היום היינו באסף הרופא וסוף סוף הודיעו לנו שביום שישי תהיה שאיבת ביציות.מקווים שההחזרה תהיה ביום ראשון או שני הקרובים תלוי בפונדי שלנו שמחכה לכך אפילו יותר מאיתנו. למירבי כל הכבוד על תוכנית אתמול,היה מעולה. ד"ש והצלחה לכולם.
תודה לכולם על הברכות.לבנדה אהי אכן מקווה שבפעם הבאה שניפגש גם נדבר ומקווים שנשמע בשורות משמחת. היום היינו באסף הרופא וסוף סוף הודיעו לנו שביום שישי תהיה שאיבת ביציות.מקווים שההחזרה תהיה ביום ראשון או שני הקרובים תלוי בפונדי שלנו שמחכה לכך אפילו יותר מאיתנו. למירבי כל הכבוד על תוכנית אתמול,היה מעולה. ד"ש והצלחה לכולם.