שאאאאאלום

שאאאאאלום

אימאאאא אני בשוק , שנים שלא הייתי פה בטח אף אחת כאן לא זוכרת אותי... חחחח אז אני זהבית (לכל אלה שלא זוכרות) יאללה ... חח סתם הודעה משיעמום ..
 
למעלה