שְׁאִיפָה

אא ניר

New member
שְׁאִיפָה

שלום, שנה טובה, חתימה טובה, וחגים שמחים לכולם. ----------------- יש חלומות, רצונות, תשוקות, שאיפות, שלאורך השנים, אנחנו משאירים מאחור, והלכה למעשה, מוותרים עליהם. לכולנו יש לא מעט כאלה. ופתאום אני מתעניין לדעת האם יש כאן מישהו, או מישהי שוויתר על הרצון לחיות בזוג. האם יש מישהו שכבר אינו מחפש בן או בת זוג לחיים, מישהו שהשלים עם כך שלחייו יכנסו ויצאו אורחים, נשים או גברים, אך 'זוגיות' ארוכת שנים, כנראה, לא תהיה, לו ולא רע לו עם זה. האם יש מישהו שקיבל החלטה כזו במודע או שלא במודע, והוא שלם איתה ולא מרגיש חסך, או בעיתיות. האם מישהו ויתר על החלום, רצון, תשוקה , או שאיפה לחיות בזוג, כמו שאנחנו מוותרים על שאיפות אחרות אחרים ? ואולי יש כאן מישהו שהרצון להיות חלק מזוג, מעולם לא בער בו ?
 

ורד 3

New member
טוב נו

יאללה תרוויח. שחרר...רק ברחמנות. תן חיוך כזה חמוד על הבוקר שנדע שאתה חי וקיים !!! בסדר דוד ?
 
WTF is DAVID ?

חי וקיים. נותן חיוך ללא הפסק. אנשים כבר בטוחים שמצאתי את הפורמולה הסודית...
 

ורד 3

New member
בור ועם הארץ !

ככה שכחת מדוד... מלך ישראל ....שכל כך דאג שתהיה כאן איתנו ותקשקש בפורום... וגם אם מצאת את הפורמולה הסודית אתה תגלה ? נהההההה חותכת תמשמו שאין לי וטוב שכך.
 

n o g a1

New member
אני חושבת שבטבע שלנו

זה להיות בזוג מתוך צורך בסיסי לאהוב ולהיות נאהבים. האידאל כולם מכירים : אהבה ענקית שנמשכת לנצח (אהבה היא נצחית עד שהיא נגמרת:) אך אם אין כזו אז אהבה לפרקי חיים זה טבע , צורך . בתפיסה שלי , אדם שמוותר על החלום האהבה מתוך השלמה זה וויתור מתוך "השלמה" , כמו אישה שמנה שטעונת שהיא שלמה עם השומן שלה, אוהבת את זה ו"חיה בשלום" עם עצמה.
 

אא ניר

New member
אההם...

לרוב, מה שבדת, לא בטבע. אחרת לא היה צריך אותה. הדת היא חגורת הצניעות של הטבע.
 

° זואי °

New member
לרוב?

מי קבע? לפי מה שאתה אומר, בעצם כל מי שבזוג, נמצא שם כי ככה הדת קובעת? גם החילונים, אלו שאין להם טיפה של אמונה?
 

n o g a1

New member
רגע

מה שבדת לא בטבע ומה שבטבע לא בדת? אחד הצרכים הבסיסים של האדם זה אהבה. צורך בסיסי = טבע. זה לא צורך בדומה למזון , חמצן . אך בהחלט בדומה לבטחון , תחושת שייכות , הגנה ...
 

אא ניר

New member
בבקשה

לחמוד בטבע ? תכונה סופר לגיטימית, אין בעל חיים שלא חומד. לחמוד בדת ? תכונה שיש להמנע ממנה. לנאוף בטבע ? תכונה סופר לגיטימית, אין בעל חיים שלא נואף {כולל ציפורים מכל סוג, וכל בעל חיים אחר שהאדם הדביק לה, לנוחיות שלו, תכונה "טובה"} לנאוף בדת ? טאבו. וכן הלאה, וכן הלאה..
 

n o g a1

New member
אמנם זה מתייחס לעבודה אך מה שחשוב

זה התייחסות של מסלאו לצרכי האדם.
 
YYY...פה נראה לי שאתה טועה.

אבל מדבר בשמי כמובן. אוהב להיות בזוג. מה אוהב? חולה על זה. הכי כיף שיש. אבל זה רק אני
 

ערסlight

New member
השאכטה

נראה לי די פשוט. כדאי לחיות מתוך מצב שאתה לבד. [זה ממילא ככה] להיות במקום שגם אם לא יהיה... זה בסדר. אבל בלי לטרוק דלתות. אם מישהו יכנס פתאם ויהיה כיף... תאפשר לו [לה] להשאר כל עוד זה נמשך וגם ללכת... כשנגמר. כל היתר מיותר.
 
למעלה