רשת ופורטים חסומים
יש לי 2 מחשבים אשר מחוברים ברשת. אחד מהם מחובר לאינטרנט והשני משתמש באינטרנט דרך הרשת , שני המחשבים חולקים אותו חיבור . במחשב שמחובר לאינטרנט אין שום בעיות , אבל במחשב השני שמחובר דרכו יש הרבה פורטים חסומים . האם חסימה זו באה מהרשת , מהמחשב השני , מהמחשב עליו מדובר או בכלל משהו אחר ? כיצד ניתן לסדר את הבעיה ?
יש לי 2 מחשבים אשר מחוברים ברשת. אחד מהם מחובר לאינטרנט והשני משתמש באינטרנט דרך הרשת , שני המחשבים חולקים אותו חיבור . במחשב שמחובר לאינטרנט אין שום בעיות , אבל במחשב השני שמחובר דרכו יש הרבה פורטים חסומים . האם חסימה זו באה מהרשת , מהמחשב השני , מהמחשב עליו מדובר או בכלל משהו אחר ? כיצד ניתן לסדר את הבעיה ?