רשת הקווים בפרדס חנה-כרכור מתחדשת: מסלולים חדשים וחיבור לרכבת

d1f2

Active member
 

konforty25

Active member
מצורפים מסלולי הקווים החדשים בפרדס חנה כרכור
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20251128_063316_Chrome.jpg
    Screenshot_20251128_063316_Chrome.jpg
    3.2 MB · צפיות: 29
  • Screenshot_20251128_063120_Chrome.jpg
    Screenshot_20251128_063120_Chrome.jpg
    4 MB · צפיות: 25
  • Screenshot_20251128_063055_Chrome.jpg
    Screenshot_20251128_063055_Chrome.jpg
    3.8 MB · צפיות: 29
  • Screenshot_20251128_063035_Chrome.jpg
    Screenshot_20251128_063035_Chrome.jpg
    KB 286.8 · צפיות: 30

DanBus43Maalit72

Active member
מצורפים מסלולי הקווים החדשים בפרדס חנה כרכור
שינויים מעולים אך חלקם פחות.

לא נעשה כבר יותר מ 25 שנה רה ארגון בקווים הפנימיים שם.

לקו 1 במסלולו החדש יש מסלול מעולה ותדירות טובה של 20 דקות.
קו 4 שומר על המסלול המאוד טוב שלו והתדירות הטובה.

לקו 2/2א יש מסלול קצת מסורבל. לחלק מהאזורים בדרום העיר הקו הזה כן יכול מאוד יעיל אך לדרום מזרח העיר ושכונת עומרים החדשה הקו הזה יכול להיות סיוט.

קו 5/5א כל עוד השירות בשכונות דרום העיר הוא חד סטרי צריך להשאיר אותו כסיבובי למתחם ביג. המסלול החדש באחד הכיוונים פשוט מגוחך.

קו התלמידים 33 קיבל תוספת נסיעה שזה נחמד. את קו 55 לא היו צריכים לבטל אלא להסב אותו לקו סיבובי לרכבת בשעות העומס לשכונות הדרום המערביות עד שיתאפשר שירות דו סטרי בשכונות האלו באמצעות קו 5/5א.

שינוי נוסף שהייתי מציע הוא להפוך את קו 28 לתדיר דו כיווני עם מסלול חדש בפרדס חנה והסטת תחנת היעד למול החוף או השארת התחנה הסופית בתחנה המרכזית עם מעבר במול החוף וילג׳ עם אופציה של מיזוג קווים 1 או 4 אליו.
 
שינויים מעולים אך חלקם פחות.

לא נעשה כבר יותר מ 25 שנה רה ארגון בקווים הפנימיים שם.

לקו 1 במסלולו החדש יש מסלול מעולה ותדירות טובה של 20 דקות.
קו 4 שומר על המסלול המאוד טוב שלו והתדירות הטובה.

לקו 2/2א יש מסלול קצת מסורבל. לחלק מהאזורים בדרום העיר הקו הזה כן יכול מאוד יעיל אך לדרום מזרח העיר ושכונת עומרים החדשה הקו הזה יכול להיות סיוט.

קו 5/5א כל עוד השירות בשכונות דרום העיר הוא חד סטרי צריך להשאיר אותו כסיבובי למתחם ביג. המסלול החדש באחד הכיוונים פשוט מגוחך.

קו התלמידים 33 קיבל תוספת נסיעה שזה נחמד. את קו 55 לא היו צריכים לבטל אלא להסב אותו לקו סיבובי לרכבת בשעות העומס לשכונות הדרום המערביות עד שיתאפשר שירות דו סטרי בשכונות האלו באמצעות קו 5/5א.

שינוי נוסף שהייתי מציע הוא להפוך את קו 28 לתדיר דו כיווני עם מסלול חדש בפרדס חנה והסטת תחנת היעד למול החוף או השארת התחנה הסופית בתחנה המרכזית עם מעבר במול החוף וילג׳ עם אופציה של מיזוג קווים 1 או 4 אליו.

אני מסתכל עכשיו על מפת הרשת כולה, והיא באמת נראית טובה באופן עקרוני. כמה מחשבות:

קו 5 - אני מקווה מאוד שממש בקרוב יהפכו את המסלול שלו בשכונות הדרום-מערביות לדו-כיווני. המסלול לכיוון הרכבת פשוט בדיחה.

קו 4 - תוהה אם לא היה חכם יותר לבטל את הזרוע הצפון-מזרחית שלו לכיוון שכונת יובלים (קו 1 מכסה את החלק הזה), להפוך את מסלול הנסיעה במזרח כרכור, ולהאריך אותו לשכונת עומרים במקום קו 2/2א

קו 3 - לא מכיר, אבל האם יש סיבה מיוחדת שהוא משרת את רח' הכרם/פדויים שסמוכים לדרך למרחב, במקום פשוט לנסוע דו-כיווני על חשמונאים-מלאכי-גאולה לרכבת?
 
אם שינו לקו 1 את המסלול לגמרי, והוא משרת עכשיו אזורים שונים לגמרי בעיר - זה בעצם קו חדש וצריך לתת לו מספר חדש במקום לבלבל את הציבור.
 
למעלה