רשמים מקניותיי השונות

1Unicorn1

New member
רשמים מקניותיי השונות ../images/Emo13.gif

היום הלכתי לקניון - מהסופר פארם קניתי את הבושם אולטרא ויולט (היה לי שובר מהלייף סטייל 30 מ"ל ב99 ש"ח) - והוא מצוין ! מהמשביר לצרכן קניתי זוג צלליות של ג'ייד - שחור מאט ואפור בהיר עם נצנצים - ממש יפה (יש 40% הנחה על ג'ייד) - ניסיתי אותן בבית והן מאד עמידות ונראות מאד יפה על העין. בנוסף - חברתי הביאה לי לפני שבוע את הטוטאל טורנאראונד של קליניק וזה קרם פשוט מדהים !!!!! מומלץ !!! העור נראה הרבה יותר טוב ממקודם. ולסיום - בהמלצתה של הילה קניתי את הקרם עיניים של שיסיידו bio performance והוא באמת טוב! עזר לי מאד בהפחתת הכהויות והקימטוטים מתחת לעיניים ומאז שהתחלתי להשתמש בו הן נראות הרבה יותר טוב. גם הוא מומלץ בחום.
 

shakshuka6

New member
חחחח גם אני קניתי את האולטרא ויולט

עם השובר...אבל רגע זה לא לגברים ? ככה שמעתי... יש מבצע שמפו 200 מ"ל לייף ב3 שקלים...קניתי בהשקה שלהם אחד ענק של 700 מ"ל ב10 שקלים(הנגד קשקשים עם שמן עץ התה) והריח נהדר והוא לא רע בכלליות, לייף זה מותג של הסופר פארם וכל המוצרים מיוצרים ע"י חברות שונות-לייף אינו ייצרן, והשמפו הוא של קרליין. הכי טוב! גם טובים וגם לא עושים ניסויים! כבר דמיינתי איך אני אקנה לי 4 סוגים קניתי שמפו כיף הירוק נגד הקשקשים, 750 מ"ל ב10 שקל בסה"כ!! אנסה ואדווח. קניתי בשקל היה מבצע את הקרם גוף הורוד שקוף של לוקס-50 מ"ל. חבל שזה מוגבל ליחידה אחת... וגם תחליב רחצה יסמין ב10 שקלים של ד"ר פישר גם מבצע... שמחתי להמליץ!! לילה טוב.
 

shakshuka6

New member
אופס שכחתי להמשיך פיסקה ראשונה

אז דמיינתי איך אקנה 4 סוגים...והמדף הענק שהם היו עליו היה ריק...הכל אזל אמרה הדיילת, אפילו שהמבצע התחיל אתמול...לא פראיירים הישראלים.
 

shakshuka6

New member
אגב Unicorn1- עוד משהו

היה שובר לזוג תחליב רחצה של NIVEA חינם ללא כל התחייבות-מתנה כאילו... השתמשת בו? אני כן, 2 בקבוקים פיצים אחד לגבר אחד רגיל,נחמד בסה"כ.
 
למעלה