רשמים מהערב באוסישקין

הגם אתה ברוטוס?

מהתל-אביבים הייתי מצפה לגישה כזו, אבל אתה? אני בכלל בשפלת יהודה, אתה הרבה יותר נגבי ממני!
 

bizhar

New member
ואצלנו יש גשם!!!! המון!! ../images/Emo183.gif|טי

מה אתה הורס לי? תן לפרובנציאלי כמוני להרגיש בחו"ל!
 

bizhar

New member
ואצלנו יש גשם!!!! המון!! ../images/Emo183.gif|טי

מה אתה הורס לי? תן לפרובנציאלי כמוני להרגיש בחו"ל!
 

שי רגב

New member
שמע, קבל הבהרה:

אין לי בעיה לעבוד "רך" ועם "סימונים". הבעיה (בעיקר בתחרויות) שמתחילים "להגרר" לעצימות גבוהה יותר ויותר (וראיתי כאלו דברים גם באימון "רגיל", אפילו בין חבר'ה שמכירים ושמתאמנים ביחד שנים) ואז מתחילות פציעות. אם מראש מוגדרות "מגבלות הכח/העצימות" אז זה משהו אחר. עם זה אתה יכול להסכים? ולמה "הטכניקות קטלניות"? אנסה להסביר (אם כי בהחלט ייתכן שמדובר יותר במין "שינוי פנימי" שעבר עלי, ולא במשהו שנובע משינוי השיטה...): בעבר, בשיטה הקודמת בה עסקתי, לא "מיהרתי" לנסות ולפגוע בנקודות רגישות של היריב (עיניים, גרון וכד'). היום זה דבר שאני עושה כמעט אינסטינקטיבית (ואני ממש צריך להתאמץ ולשלוט באינסטינקטים הללו, כדי שלא לפגוע). ככה שכל עבודה שבה לא אשתמש בטכניקות אלו הנה "עבודה חסרה" מבחינתי... זה יותר ברור?
 
בטח מסכים, לגבי החלק השני אולי

ההבדל הוא שבעיני יכולת טכנית גבוהה היא לכוון למקומות כאלו, לסמן ולא לגרום נזק גם בעצימות גבוהה. אם המורה שלי יכול אז זה אפשרי, הוא לא קוסם. חוץ מזה, אם הגרון כואב לכמה דקות לא מתים מזה, גם את זה עברנו.
 

amir_aikido

New member
את זה לא עושים בתחרות

"לכוון למקומות כאלו, לסמן ולא לגרום נזק גם בעצימות גבוהה" זהו בדיוק סוג הדברים שנעשים בקרב אימון, שבו העצימות מותאמת לרמת המשתתפים, והנצחון איננו חשוב. כשהחשיבות של הנצחון עולה (בעברית קוראים לזה תחרות) הביקורת יורדת - וגם מי שאיננו מסוגל שלא לגרום נזק, יגרום אותו. אמיר
 

שי רגב

New member
../images/Emo13.gif ענק!!! ../images/Emo45.gif

אמיר, כתבנו ממש את אותו הדבר ומבלי שתיאמנו!! (אתה יכול אולי להעיד על כך בפני השופט?? יש לי אליבי...
)
 

שי רגב

New member
אפשרי, אבל לא בתחרות

אוהד, בטח שהדבר אפשרי (וגם מתבצע כחלק אינטגראלי מהאימונים), אבל ממש קשה ליישוב ב-"תחרות פתוחה", בה רוב הקרבות מוכנעים בנוק-אאוט. נסה "לסמן" לאיש איגרוף תאילנדי, בעת תחרות. אתה תנצח אותו, כי הוא ימות מצחוק!
 
למעלה