רשמים מהופעת הפלויד ב-live 8

  • פותח הנושא ShikS
  • פורסם בתאריך
הסאונד היה בעייתי

תאמין לי, בהקלטה באיכות טובה, ברור שהוא אומר good night. נכון שאנחנו רואים את עצמנו כמרכז היקום, אך למרבית ההפתעה, אנחנו לא.
 

deePink

New member
הבנתי שהוא לא אמר "תודה"

בשביל זה אמרתי "גם אני חשבתי"... וכן,כי אם היינו אז במקום בלונדון ההופעה הייתה פה?
 

dondons

New member
וו'טרס אכן אמר תודה..

אבל באנגלית...:) גילמור כהרגלו סיים בתודה רבה ולילה טוב...
 

א י ט י

New member
בלי מילים מיותרות

כי אין לתאר במילים את מה שהלך שם אתמול , הרבה מנסים לתאר את הלהקה המדהימה הזאת במילים , הרבה מנסים להעביר את התחושות שהיא נותנת במילים , ותסכימו איתי , שאם לא היה הריב הארוך הזה בין חברי הלהקה , לא היינו מתרגשים כמו שהתרגשנו אתמול , ואין כמו ההופעה אתמול בשביל לסיים את דרכה של להקה , עם כל כך הרבה רגשות , משמעות וסמליות. לא רוצה עוד סיבוב הופעות , כי אתמול היה יפה מידי בכדי להמשיך הלאה , אתמול הייתה הסגירת מעגל,מבחינתי . ולזה בסה"כ חיכינו כ"כ הרבה זמן - להיפרד מהלהקה המדהימה הזאת כמו שצריך. לא רוצה עוד אלבום כי באמת כמו שנאמר פה כבר אם אלבום חדש יצא מהסיבות בלא נכונות , זה פשוט יהרוס , ואני לא חושב שכל חברי הלהקה בלב שלם יסכימו להוציא עוד אלבום. פינק פלויד היא יצירת אומנות שהגיעה למיצוי מוחלט ואין לגעת בה יותר , כל נגיעה מיותרת תהיה הרס מבחינתי. יום טוב :)
 
מה אפשר לומר שלא נאמר?

למעלה מ-20 שנה אחריי, והבחורים לא איבדו את הקסם שלהם. הם פשוט הקסימו אותי, והכל עוד בזמן שאני צופה בטלויזיה בחדר שלי. תחשבו מה היה קורה לניקול אם היא הייתה שם? העמ אני מקווה שהיה שם צוות מד"א ;) היה מדהים. המוזיקה שלהם היא בת אל מוות. אחריי כל כך הרבה שנים והיא עדיין יכולה לסחוף אנשים כמו שהיא עשתה אתמול. זה ישאר לנצח.
 

pink floydror

New member
../images/Emo63.gif יומן מופע ../images/Emo13.gif

אז ככה, הקדמה יום חג ! ! , הלהקה האהובה על רובינו אם לא על כולנו פה, התאחדה. הלהקה שאנחנו בעצמינו, אוהדי הלהקה אמרנו שהגיהנום יקפא לפני שאלה יתאחדו, וכל זה בגלל הסכסוכיים הפנימיים, שכנראה נפתרו על טהרת האהבה האנושית.
ההד התקשורתי שהתפתח בעקבות האיחוד, היה כמעט חסר תקדים, עולם שלם התכונן לאיחוד הזה, וגם כאן, בישראל כל מקורות התקשורת עסקו בזה, כל האתרים דיווחו על ההופעה ועקבו בהתפתחויות, סקרים, תגובות. נושא האיחוד עלה לראש התודעה הציבורית. אני לא ציפיתי לכזאת תגובה. ההופעה עצמה
לדעתי, הפתיחה הייתה טיפה חלשה..Breath, בוצע באופן מתון יחסית, נשמע כמעט מתוך הכרח. בMoney חל שיפור מועט, היה ניתן להשקיע בו יותר מבחינה מוזיקלית, וחבל, חבל מאוד. Wish you were היה כבר עולם אחר, יותר מרגש, יותר אינטימי, וזה לא בגלל שהשיר הוא כזה, או בגלל שיש לי חולשה למילים של השיר בהקשרים לא קשורים (או שאולי כן?), בכול אופן, היה כבר יותר נעים לשמוע אותו. Comfortably Numb, הלך ממש טוב, גם ההתחלה , והסולו, אוי הסולו!, מרגש כל פעם מחדש, גילמור כבר ממש נכנס לזה ..הסולו ממש הרטיט..היה עוצמתי, ממש חתם את זה עם טעם של עוד. הלהקה בהופעה
לא יודע מה איתכם, אבל ההופעה שידרה המון ריחוק, בהתחלה בכלל, גילמור בא עם פרצוף נעול, ו-ווטרס בקצת יותר קלילות. הם עמדו שניהם מאוד רחוק אחד מהשני, וכששרו דוטאים, נראה כי שרו לקהל ולא שמו לב אחד לשני בכלל. בשני השירים האחרונים הם כבר נכנסו לזה יותר, אבל לא אחד עם השנh, אלא יותr עם הקהל, ויותר רגועים. נקודת האור היחידה הייתה החיבוק בסוף המופע, אבל חוץ מזה ,בקושי סימנים של להקה אחת ..אלא ארבעה אנשים אקראיים. ומה עכשיו?
אז ככה, נכון שכולנו רוצים עוד חומר כי זאת הלהקה המועדפת עלינו, ורוצים סיבוב הופעות, כי זה מתבקש מאיתנו בתור אוהדים. אבל לדעתי האישית, ראיתם אותם היום על הבמה, הם כבר זקנים, עייפים, לא נראה לי שזה בראש סדר העדיפויות שלהם עכשיו, להתחיל עם כל זה. "עם פינק פלויד, אנחנו רק צריכים לדרוש מאיש התאורה שלנו שיסתיר אותנו לגמרי, כך שאף אחד לא יוכל לראות אותנו בכיסאות הגלגלים שלנו" אמר רייט ב1996, אמר וצדק. לדעתי האיחוד לא צריך לסמל עכשיו המשך ללהקה, אלא לסמל סוף טוב לכל הסיפור ,להראות שדברים בסוף לא נגמרים בצורה העויינת אלא בדרך הטובה.
 

avki

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif!!!!!

מסכים במאה אחוזים!
 

טומי*

New member
הופעה של ה Pink Floyd

20 דקות של היסטוריה, של קסם טהור, של המוזיקה המשובחת והמשפיעה ביותר בתולדות הרוק. בשבילי, כמו בשביל רבים אחרים, היו אלה רגעים מרגשים של אושר צרוף, והלוואי שעוד נזכה למנות נוספות מהקסם הזה.
 

sugerbabe1

New member
לא יודעת מה איתכם אבל אני אתמול

בכיתי..... בהתחלה היה לי קשה...פתאום המסך קפץ והם כבר על הבמה...למה לא הראו לנו אותם עולים?איפה ההתרגשות? והם יותר מבוגרים מאבא שלי יכול להיות שעדיף והיו נשארים געגוע ? אבל לא!כמה ידעתי שאלו יהיו השירים, כמה קונבציולני, בפתיחה של WISH U התחלתי לבכות.כן הם עדיין מצליחים לרגש אותי.צמרמורת..... בשיר שנטחן עד דק, פתאום נזכרתי כמה שעות הייתי יושבת מאזינה להם. אז זהו, עם תינוק קטן בבית ועבודה לוחצת אני יודעת שאני נוסעת להופעה לא משנה איפה. יכול להיות שחלום חיים מתגשם?????
 

Absolut3sbk

New member
הופעת מחווה לפלוידס

יש פה מישהו שהולך למחווה שלהם בבארבי תל אביב? רציתי לדעת אם כדאי לי ללכת, אמרו לי ששליחי הבלוז(אלו שינגנו) להקה לא משהו, לסולן אין קול מתאים לשיר והגיטריסט הורס את הסולוים בכך שהוא סתם מאלתר על הסולם. תשאירו תגובות
 
נא לשרשר הודעות למקום המתאים

ולא לנצל שרשורים. ההודעה איננה במקומה - וחבל.
 

o r e n g e

New member
חמוד כש

ווטרס הרים את שתי ידיו-ואחריו גילמור כשהיתה לו תחושה של שתי בלונים כשהיה ילד... וואו ממש כל הכבוד לכם חברי הפורום ולך ציףציף על כל האהבה הזאת שנישפכת במילים אל חברי הלהקה,ויש לצין שממש כיף ליקרוא את כל מה שנאמר כאן ויש כאן המון. אני כמעת איבדתי את סבלנותי הטלויזיה דלוקה מ4 --ואני מחכה,ומחכה.... ההיתי לבד-וידעתי גם למה (פינק-פלויד לישמוע לבד)-אבל לא בגלל זה בשיר wish you כבר לא היתאפקתי-וגם לא רציתי ההיתי כולי בצמרמורות ובדמעות-היתרגשתי נורא לא מאמין למראה עניי , אבל גם עקבתי אחרי הדברים הקטנים - איך למשל דייב הסתקל וחיוכון על שפתיו אל ווטרס כשזה כמעט איבד את קולו -צחקתי עים דמעות, ואיך ווטרס אוהב ללכת אל מייסון כשהם צריכים לעקוב אחד אחרי השני בבסים היה מרגש נורא בישבלי בכל אופן הם עשו לי מצב רוח לכל השנה-מכשאני בן 5 ועד עכשיו(30) לא היתרגשתי כך, או אולי באהבה הראשונה שלי-אבל זאת נחלת העבר ואנחנו פה מחכים לחדשות הכי חמות של המילניום הזה-איחוד ושיופיעו על החומה בירושלים-ואז הם באמת יעשו לי את החיים להחזיק אצבעות גם ברגלים והרבה אמונה טובה חברים.
 
למעלה