רשמים מהופעת הפלויד ב-live 8

  • פותח הנושא ShikS
  • פורסם בתאריך

דקלה9

New member
היה מצויין!

נהניתי מכל רגע. פינק פלויד הציגו חזית מרשימה ומקצועית, זה המופע הטוב ביותר שהוצג אתמול (והיו לא מעט מופעים מעולים). הם הראו לכולם איך נראים (ואיך עושים) ענקי מוזיקה. עם זאת, מבחינה חברית, נראה שהקרע עם ווטרס היה די ברור ולא נראה שהם הפכו פתאום לחברים טובים. הלוואי ונזכה עוד לראות אותם בסיבוב הופעות נוסף (ואולי אפילו פה...)!!!
 

wommer

New member
זה רק אני

או שכל המופע אני כמעט ולא ראיתי את רייט??(אולי חוץ מפעמיים שלוש...) וחוץ מזה היה קטע מצחיק, שווטרס שר את החלק שלו בwywh אז גילמור הסתכל כזה על מייסון וצחק...אולי הוא צחק עליו? על הקול שלו?? חיחי ועוד משהו, מישהו ספר חילופי מבטים בין ווטרס לגילמור?? נראה לי שאפשר לספור על יד אחת...ממש קיפאון היה ביניהם! אבל מה שכן, היה מדהים...במיוחד החיבוק בסוף..אין אין עליהם, הם גדולים, גלדוף גדול... וכמובן ציף, שהשקיעה מזמנה והעלתה לפורום המון רשמים במהלך הימים האחרונים וויהי אני מאושר!
 

מנפנף

New member
הפינק פלויד

הפינק פלויד, הפינק פלויד......יופיעו על החומה בירושלים.........
Wish they would!
 

Liorking

New member
מדהים

קשה לי לתאר את זה. גם ההופעה עם שירים כמו Breathe, Wish You Were Here, Comfortably Numb וגם החיבוק הלהקתי בסוף ההופעה. גילמור שר טוב, ווטרס פחות וזה דווקא חבל.
 

yo t a m

New member
../images/Emo13.gif

היה מאד מאד טוב. אותי הצחיק לראות את גילמור בהיי ג'וד, כשכולם עלו לבמה. הוא היה די פוחלץ בלי הגיטרה שלו. D: היה מאד מאד טוב. חבל שרק ארבעה שירים. גילמור ניגן מצויין, אם כי במאני הוא עשה קצת סלואומושן. לא נורא. ווטרס! אוסף בסוף את כולם לצילום-חיבוק קבוצתי!
ימות המשיח הגיעו. ואביעד קיסוס >_< מדבר בזמן Breath >_< היה מצויין מאד מאד. שווה את כל ה-11 שעות שראיתי קודם של מדונה ומריה קארי וכל הנאחס הזה.
 

edddie

New member
היה באמת יפה ומרגש! כמו שאמרו פה

בקשר לאיחוד זה היה איחוד רק לפה ועכשיו הם שוב "מפורקים"? או שזהו הם שמו הסכסוך מאחוריהם?
 
נראה לי שהסכסוך נגמר סופית ../images/Emo13.gif

מה הם יעשו הלאה... לזה צריך לחכות, ולראות.
 

edddie

New member
נהדר!

אז אחרי הכל ה 8 LIVE באמת עשה משהו מועיל ולא רק בקשר לאפריקה
 

wommer

New member
מה זה ציף?!

אין לך קשרים אל גילמור? ווטרס? סר בוב גלדוף? לומר לנו מה יהיה סוף הסיפור?
 

אומי5

New member
יא אללה ,איך מתחילים להסביר?

טוב האמת שאין צורך להסביר כולם מבינים בדיוק את מה שני הייתי רוצה לבטא במילים ..... לפני כמה שבועות בעיצומו של הסימסטר ,אחד מהלימודים זורק לי הערה "אתה נראה לי כמו כל הלא מעודכנים ששומעים פ"פ ..." אני עונה לו שאני הכי לא מעודכן שיש ומבסוט מכל רגע....ואז הוא אמור לי שעוד מאט יש איחוד של פ"פ...התחלתי בהסבר מלומד שהם מופיעים בנפרד בגלל מריבה וכו'.... כמעט מעולם לא שמחתי כ"כ לטעות....... פאקינג לא יאומן הפינק פלויד (עם נעדר יהלומי אחד)עמדו כולם על במה אחת וניגנו טוב (מאוד) וחייכו (חלקם פחות) ונתו לי לראות את הבלתי יאומן :המילים פינק פלויד ולייב ביחד על המסך ..... איזה אנרגיות רצו שם על הבמה יא אללה איזה אנרגיות ..... יושבים כל הלילה מחכים ...עברתי לשבת אצל חבר בשלב מסוים ,אינטרנט מסך שטוח ורמקולים של המערכת .כל מיני פופיות ופוסטמות MTV מרצדות להן על המסך ,ואני מתחרפן ...מה יהיה ...אולי רק שמועות....איזה שירים באמת ינגנו ...מי זאת הכונפה הזאת שמבלבלת ת'מוח ...הם יופיעו? מי זאת לעזאזל? עולה איזה שמנמן לבמה ...מושך זמן ...ומתחיל בהקדמה מיגעת "לידס אנד ג'נטלמן ....בלבלבלבלהה הייתי בטוח שזה מגיע ...תלשתי כבר חצי מהשערות שלי ...והוא מזמין ת'ספייס גרלס (מזל שזה היה בצחוק) עוד להקה מסיימת את הופעתה (היה בסדר דווקה) באתר כתוב פ"פ נקסט ...ואז אני שם לב שהפעימות לב שלי שאני שומע זה לא הפעימות לב שלי....המצלמה מתקרבת ...הם מנגנים מדהים ...מהרגע שהם מתחילים ועד סוף ההופעה אני והחבר שהייתי אצלו רק משתיקים אחד ת'שני "אתה לא דייב גילמור תפסיק לשיר..." אאאאךךךך איזה צלילים כל כך מוכרים ...אבל זה קורה בדיוק עכשיו בלונדון... (אולי בהפרש של כמה שניות על תהרסו) כמעט שיחררתי צרחת מעריצות...בחיים לא האמנתי שנראה את שני הניצים מופיעים יחד (עם חזיר מאחורה)עכשיו אני מאמין שהכל יכול לקרות .... וכל מי שאומר שראו עליהם עדיין קצת כעס או משהו כזה ...מה ציפתם שאחרי עשרים שנה הם יראו עליזים כמו דני סנדרסון וגדי גוב בכוורת בפארק ? מת לראות אותם שוב על הבמה ללילה שלם של שאו שרק הם ידעו לתת.... אבל בקשה אחת לי לבני האלוהים על תהיו כמו כל הלהקות שמוציאות עוד דיסק בכוח ...אל תהרסו את הדיסקוגרפיה המדהימה שישי לכם תוציאו דיסק רק אם הוא בא לכם מבפנים ובאמת מגיע מהמוזה ולא מהמסחרה והרצון להראות שאתם פה. לסיכום אני חייב להודות לציף ציף הגדולה ...אני גולש במלא פורומים ובחיים לא נתקלתי במנהל/ת כל כך סבלנית לכזו מסה של חדשים וישנים שכולם מפציצים בשאלות תחונות ומקבלים יופי של תשובות. וכמאמרו של ארקדי דוכין (בשינוי קל) הפינק פלויד ,הפינק פלויד עוד יופיעו על החומה בירושלים.....
 
אני שונא את ידיעות אחרונות:

הכותרת שלהם: "פינק פלויד תתאחד שוב למען ישראל" ואז קוראים שניק מייסון אמר שאם תהיה הופעה למען השלום, אז יש מצב שפינק פלויד יהיו שם. בא לכם לארגן ? בכל אופן, זאת ההתרשמות שלי מאתמול: באופן כללי היה יפה מאוד (כל המופע, לא רק פינק פלויד) 70% מהזמן בין השעות 16:00 - 2:00 היה פרסומות. עוד 20% מהזמן הוקדשו למשפטים של טל ברמן ואביעד קיסוס: "תשלחו אס אמ אס" "בהמשך יהיה האיחוד ההיסטורי והמדובר של פינק פלויד" אני לא יודע איך לא נמאס להם להגיד את זה מחדש כל 5 דקות במשך יום שלם. ב10% הנותרים היה נחמד ... קצת מעצבן שלא שידרו את ההופעה של דיפ פרפל. ההופעה של פינק פלויד ללא ספק התעלתה מעל כולם שם. אבל זה עבר מהר מדי ): קצת התאכזבתי שהם שרו את breath בלי time אבל נסלח ... לפחות הם לא שרו abitw. וגם אביעד קיסוס ממש עיצבן אותי שדיבר בזמן שהם ניגנו. והוא זורק משפטים סגנון "הם צריכים לעשות מתיחות פנים". ועדן הראל .. לא יכלה לשאול את ניק מייסון שאלות קצת יותר ענייניות מאשר "האם המופע הזה יעזור ?" לסיכום, היה מרגש, היה יפה, היה נחמד, היה שווה. נ.ב אתם שמתם לב למשהו אצל האנגלים ? עם כל הכבוד לפינק פלויד, פול מקרטני, בוב גלדוף ושאר המוזיקאים ... כשדייויד בקאהם עלה על הבמה הוא זה שקיבל הכי הרבה תשואות. לא יעזור, אנגליה אמנם היא מעצמת מוזיקה, אבל כדורגל אצלהם זה בראש רשימת העדיפויות.
 

deePink

New member
זה העביר בי צמרמורות...

ככל שהתקרבה השעה ככה יותר ויותר נגמרו לי הציפורנים ואני לא מהגוססים (!) וואי לא מזזמן קמתי דוד שלי התקשר (30+), הוא רצה להעביר התרשמויות שכן בבית הוא לא מצא אם מי... בשלב מסויים שהם עלו לבמה מצאתי את עצמי מזילה דעמה... ובWISH דמיינתי שסיד הולך לעלות על הבמה... (אוף חבל שזה לא קרה...) כמו שחלק אמרו גם אני חשבתי שווטרס אמר תודה... היה ממש מדהים!!!! היה נהדר מרגש מהמהם... תמיד חלמתי בחלמותי האמיצים והפרועים שפינק פלויד יופיעו ויתאחדו... והנה... החלום התגשם לפחות חלקית... לחצי השני אני גם לא כל כך חוששת נראה לי הולכת להיות אחלה שנה... ואולי היא תיהיה כלכך אחלה עד שנראה את חברינו מקרוב בקיסריה... =] בנתיים אני אסיים בדברים אלו... פשוט רגעים קסומים...
 
ווטרס אכן אמר תודה

עכשיו ראיתי את זה בשידור על המחשב וחזרתי על מה שהוא אמר כדי לבדוק אם אני שומע נכון.... ואכן זה נשמע כמו תודה
 
למעלה