רשמים חיוביים מנעים בסופש קו 712

oshri1987sg

Active member
היום יצא לי בפעם הראשונה לנסוע לבילוי משפחתי בתל אביב עם נעים בסופש ממודיעין לתל אביב (קו 712).

גם בהלוך וגם בחזור היו לא מעט נוסעים, קרוב ל 40.

האפשרות לנסוע לבלות מבלי להיות מוכרח לנהוג (ולתרום לבעיית הפקקים והזיהום) ומבלי לחפש חנייה פשוט פנטסטית. התדירות בקו הספציפי הזה עדיין נמוכה ולכן מצריכה תכנון ולא מאפשרת ספונטניות, אבל גם אוטובוס פעם בשעתיים או שעתיים וחצי עדיף מאפס אוטובוסים. אני מקווה שגדילת העיר, הפרסום של הקו וההרגלים של הציבור יגרמו להגדלת התדירות בעתיד הקרוב.

מה שעוד יותר שימח אותי לראות זה שברחבי תל אביב היו עשרות (בלי הגזמה) אוטובוסים בקווים אחרים של נעים בסופש (למשל 705/708/709), זה אומר שהציבור צמא לתחבורה ציבורית בשבת ושטוב שהעיריות (בהעדר מענה מהמדינה) לא משאירות את הצורך הזה בלי מענה.

רק הצעה אחת לשיפור - אנשים רבים חונים את כלי הרכב שלהם במפרצים של תחנות אוטובוס, כנראה שהם יודעים שאין אכיפה בשבת. יהיה נחמד אם עיריית תל אביב תדאג שאף אחד לא יחנה שם גם בשישי שבת, לפחות ברחובות שיש בהם אוטובוסים של נעים בסופש.

לסיכום - ממליץ בחום לכל מי שיש לו את האפשרות להשתמש בשירות הטוב הזה.
היו נוסעים שנסעו בתוך תל אביב ?
 

oshri1987sg

Active member
היום יצא לי בפעם הראשונה לנסוע לבילוי משפחתי בתל אביב עם נעים בסופש ממודיעין לתל אביב (קו 712).

גם בהלוך וגם בחזור היו לא מעט נוסעים, קרוב ל 40.

האפשרות לנסוע לבלות מבלי להיות מוכרח לנהוג (ולתרום לבעיית הפקקים והזיהום) ומבלי לחפש חנייה פשוט פנטסטית. התדירות בקו הספציפי הזה עדיין נמוכה ולכן מצריכה תכנון ולא מאפשרת ספונטניות, אבל גם אוטובוס פעם בשעתיים או שעתיים וחצי עדיף מאפס אוטובוסים. אני מקווה שגדילת העיר, הפרסום של הקו וההרגלים של הציבור יגרמו להגדלת התדירות בעתיד הקרוב.

מה שעוד יותר שימח אותי לראות זה שברחבי תל אביב היו עשרות (בלי הגזמה) אוטובוסים בקווים אחרים של נעים בסופש (למשל 705/708/709), זה אומר שהציבור צמא לתחבורה ציבורית בשבת ושטוב שהעיריות (בהעדר מענה מהמדינה) לא משאירות את הצורך הזה בלי מענה.

רק הצעה אחת לשיפור - אנשים רבים חונים את כלי הרכב שלהם במפרצים של תחנות אוטובוס, כנראה שהם יודעים שאין אכיפה בשבת. יהיה נחמד אם עיריית תל אביב תדאג שאף אחד לא יחנה שם גם בשישי שבת, לפחות ברחובות שיש בהם אוטובוסים של נעים בסופש.

לסיכום - ממליץ בחום לכל מי שיש לו את האפשרות להשתמש בשירות הטוב הזה.
אם כבר מדברים על נעים בסופש,עדיף שישנו את 717 שבמקום שיהיה קו סיבובי,תהיה לו תחנת מוצא עם 709 במסוף הטייסים והוא יסיים בוולפסון יחד עם
705 706 707 708
 
היום יצא לי בפעם הראשונה לנסוע לבילוי משפחתי בתל אביב עם נעים בסופש ממודיעין לתל אביב (קו 712).

גם בהלוך וגם בחזור היו לא מעט נוסעים, קרוב ל 40.

האפשרות לנסוע לבלות מבלי להיות מוכרח לנהוג (ולתרום לבעיית הפקקים והזיהום) ומבלי לחפש חנייה פשוט פנטסטית. התדירות בקו הספציפי הזה עדיין נמוכה ולכן מצריכה תכנון ולא מאפשרת ספונטניות, אבל גם אוטובוס פעם בשעתיים או שעתיים וחצי עדיף מאפס אוטובוסים. אני מקווה שגדילת העיר, הפרסום של הקו וההרגלים של הציבור יגרמו להגדלת התדירות בעתיד הקרוב.

מה שעוד יותר שימח אותי לראות זה שברחבי תל אביב היו עשרות (בלי הגזמה) אוטובוסים בקווים אחרים של נעים בסופש (למשל 705/708/709), זה אומר שהציבור צמא לתחבורה ציבורית בשבת ושטוב שהעיריות (בהעדר מענה מהמדינה) לא משאירות את הצורך הזה בלי מענה.

רק הצעה אחת לשיפור - אנשים רבים חונים את כלי הרכב שלהם במפרצים של תחנות אוטובוס, כנראה שהם יודעים שאין אכיפה בשבת. יהיה נחמד אם עיריית תל אביב תדאג שאף אחד לא יחנה שם גם בשישי שבת, לפחות ברחובות שיש בהם אוטובוסים של נעים בסופש.

לסיכום - ממליץ בחום לכל מי שיש לו את האפשרות להשתמש בשירות הטוב הזה.
אני ממעטת להשתמש בתחבורהציבורית בשבת , אבל בשבת שלפני האחרונה הייתי ללא רכב וטעיתי (או האתר בו בדקתי טעה ) בשעת האוטובוס האחרון מבת ים לרמת גן. לקחתי את האחרון לתל אביב ומשם תפסתי סבבוס כחול לרמת גן.
מה אומר, תדיר מספיק, מהיר אדיב ובטוח.
מה חבל שבת ים ביטלו את אוטובוס השבת שהיה להם.
 

מיקלוש77

Well-known member
אני ממעטת להשתמש בתחבורהציבורית בשבת , אבל בשבת שלפני האחרונה הייתי ללא רכב וטעיתי (או האתר בו בדקתי טעה ) בשעת האוטובוס האחרון מבת ים לרמת גן. לקחתי את האחרון לתל אביב ומשם תפסתי סבבוס כחול לרמת גן.
מה אומר, תדיר מספיק, מהיר אדיב ובטוח.
מה חבל שבת ים ביטלו את אוטובוס השבת שהיה להם.
אני מחבר את מה שכתבת לגבי בת ים ואת מה ש ccyclist רשם על החשיבות שהמערכת הזאת של הנסיעות בשבת תהיה ענפה, עבור מקבלי ההחלטות שאולי אי פעם יתעשתו.

אם בת ים, חולון, ראשל"צ ופתח תקווה היו מצטרפות למיזם הזה, אלו היו קווים חזקים מאוד עם ביקוש אדיר - אלו 4 ערים ענקיות עם אוכלוסיה חילונית משמעותית.

זה היה יוצר מארג קווים שמכסה את כל המרכז ומחבר אותו אל הלב שלו, תל אביב. זה היה ממחיש את הצורך בשינוי ואולי מחלחל בצורה טובה יותר אל מקבלי ההחלטות.

מי יודע, אולי יתעלו בעיריות האלה על קטנוניות פוליטית וירימו את הכפפה יום אחד.
 

Ccyclist

Well-known member
וגם בעיריית רמת גן והמבין יבין.

בהנחה שהמידע של קווי רמת גן קיים באותן האפליקציות, והעובדה שגם הם בחינם - אפשר להחליף בין קווי המערכות השונות. אין מניעה אמיתית נגד שילוב הקווים אלא אם קווי רמת גן לא מאפשרים נסיעות פנימיות בתוך תל אביב.

השאלה אם יש סימון בתחנות התל אביביות לקווי רמת גן. במפה של תל אביב ושותפותיה אין סימון של קווי רמת גן וחבל.
 
בהנחה שהמידע של קווי רמת גן קיים באותן האפליקציות, והעובדה שגם הם בחינם - אפשר להחליף בין קווי המערכות השונות. אין מניעה אמיתית נגד שילוב הקווים אלא אם קווי רמת גן לא מאפשרים נסיעות פנימיות בתוך תל אביב.

השאלה אם יש סימון בתחנות התל אביביות לקווי רמת גן. במפה של תל אביב ושותפותיה אין סימון של קווי רמת גן וחבל.
הכל נפלא על הניר וברשתות. במציאות אין בכלל קו 710, נכון ממש לעכשיו
 

DAVIDADATO

Well-known member
אם בת ים, חולון, ראשל"צ ופתח תקווה היו מצטרפות למיזם הזה, אלו היו קווים חזקים מאוד עם ביקוש אדיר - אלו 4 ערים ענקיות עם אוכלוסיה חילונית משמעותית.
אכן, אבל בת ים 20% מהעיר אלו חרדים משכונות עמידר וקריית באבוב
 

EHP12

Active member
אכן, אבל בת ים 20% מהעיר אלו חרדים משכונות עמידר וקריית באבוב
בבת ים החרדים הם רק 4% מהעיר, אבל היא עיר מאוד מסורתית. עיקר החילונים שם הם מברית המועצות לשעבר, שהם חסרי כוח פוליטי בעיר.

לפתח תקווה יש מערך מוניות שירות די מפותח בשבת, ולראשון יש קו פנימי של שבוס.
 
היום יצא לי בפעם הראשונה לנסוע לבילוי משפחתי בתל אביב עם נעים בסופש ממודיעין לתל אביב (קו 712).

גם בהלוך וגם בחזור היו לא מעט נוסעים, קרוב ל 40.

האפשרות לנסוע לבלות מבלי להיות מוכרח לנהוג (ולתרום לבעיית הפקקים והזיהום) ומבלי לחפש חנייה פשוט פנטסטית. התדירות בקו הספציפי הזה עדיין נמוכה ולכן מצריכה תכנון ולא מאפשרת ספונטניות, אבל גם אוטובוס פעם בשעתיים או שעתיים וחצי עדיף מאפס אוטובוסים. אני מקווה שגדילת העיר, הפרסום של הקו וההרגלים של הציבור יגרמו להגדלת התדירות בעתיד הקרוב.

מה שעוד יותר שימח אותי לראות זה שברחבי תל אביב היו עשרות (בלי הגזמה) אוטובוסים בקווים אחרים של נעים בסופש (למשל 705/708/709), זה אומר שהציבור צמא לתחבורה ציבורית בשבת ושטוב שהעיריות (בהעדר מענה מהמדינה) לא משאירות את הצורך הזה בלי מענה.

רק הצעה אחת לשיפור - אנשים רבים חונים את כלי הרכב שלהם במפרצים של תחנות אוטובוס, כנראה שהם יודעים שאין אכיפה בשבת. יהיה נחמד אם עיריית תל אביב תדאג שאף אחד לא יחנה שם גם בשישי שבת, לפחות ברחובות שיש בהם אוטובוסים של נעים בסופש.

לסיכום - ממליץ בחום לכל מי שיש לו את האפשרות להשתמש בשירות הטוב הזה.
שמחה לשמוע מילים חיוביות על נעים בשבת--מיזם מבורך אם היה מתפקד. המתנתי הבוקר 45 דקות לקו 710 שכנראה קיים רק על הניר. התוצאה? גם לא הגעתי לבקור במוזיאון שאליו נרשמתי וגם עמדתי על כביש ראשי (דרך השלןם) בתחנה שהועתקה מהמדרכה לכביש. בקצרה אולי קיים אי שם בחלל הקו הזה אבל לא עלי אדמות.
 
למעלה